Επίσημο το Audi R8 V6;

Επίσημο το Audi R8 V6;

Το προϊοντικό πλάνο της Αudi που διέρρευσε επιβεβαιώνει το downsizing στο νέο R8 και μας δίνει την εικόνα των μοντέλων που θα έρθουν μέχρι το 2018.

Πέρυσι τον Φεβρουάριο είχαμε δημοσιεύσει ότι η Audi άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε downsizing στο νέο R8, που μέχρις σήμερα φορά μοτέρ V10.

Η πιθανότητα μιας τέτοιας προσθήκης εξυπηρετεί κατά ένα μέρος την κινεζική αγορά που επιθυμεί κινητήρες μικρότερου κυβισμού και κατά το υπόλοιπο βασίζεται τη δήλωση του επικεφαλής τεχνικού του R8, Roland Schala, ότι «ένας V6 είναι ο τέλειος κινητήρας γι’ αυτό το αυτοκίνητο». Η πιθανότητα αυτή αποκτά σοβαρή υπόσταση ύστερα από τη διαρροή του επερχόμενου προϊοντικού προγράμματος της Αudi που δημοσίευσε το autobahn.eu.

Με βάση τις πληροφορίες του διαρρεύσαντος προγράμματος, το R8 V6 θα λανσαριστεί το 2018. Το υπόλοιπο του πρoϊοντικού χάρτη της Audi, είναι λίγο πολύ ό,τι γνωρίζουμε γι’ αυτά που έχουν ήδη έρθει ή θα έρθουν. Τα SQ7, RS3, R8 Spyder, TT RS, το νέο Q5 που το περιμένουμε μέσα στο 2016, καθώς και το Q7 e-tron που θα ξεκινήσει την καριέρα του σύντομα στην Ευρώπη. Η αναγραφή του στον προϊοντικό χάρτη που δημοσιεύουμε για εμπορικό λανσάρισμα τον Οκτώβριο του 2017 προφανώς αφορά την αμερικανική αγορά.

Παραδόξως, στο γράφημα δεν αναγράφεται το νέο Q2 που μόλις έκανε teasing η Audi και θα ντεμπουτάρει την άλλη εβδομάδα στη Γενεύη, ούτε το Q5 RS που έχει επιβεβαιώσει επίσημα η γερμανική εταιρεία.

Κατά τα λοιπά, το 2018 η Audi αναμένεται να λανσάρει το νέο A8 με το Audi Virtual Cockpit που είδαμε στη CES, το νέο Α7, ένα RS5 Coupé λίγους μήνες αργότερα από τα νέα A5/S5, το νέο Α6 και το ήδη επιβεβαιωμένο και επίσημα Q8.

Και τι να σημαίνει άραγε το «C-BEV». Με πολλή ελεύθερη αποκωδικοποίηση ένα EV της κατηγορίας C (μικρά οικογενειακά ή μικρομεσαία) ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB. To ηλεκτρικό Audi θα ντεμπουτάρει το 2018, πριν από το νέο Golf VIII.

Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι αν κάποιος δεν είναι φαν της Audi, τα δύο επόμενα χρόνια αναμένονται συναρπαστικά για τη γερμανική εταιρεία, και μια πύλη εξόδου από την περιδίνηση του dieselgate.

[Πηγή autobahn.eu]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube