Έκθεση Φρανκφούρτης: Νέο Borgward ΒΧ7

Έκθεση Φρανκφούρτης: Νέο Borgward ΒΧ7

Η αναγεννημένη Borgward αποκάλυψε στη Φρανκφούρτη το νέο της SUV υπό την ονομασία BX7.

H Borgward αποφάσισε να ξαναεμφανιστεί στο αυτοκινητικό προσκήνιο με το πρώτο αυτοκίνητό της, το ΒΧ7, που ανήκει στην κατηγορία των SUV. Η Borgward που απουσίαζε από τα πράγματα εδώ και 50 χρόνια, έκανε την εμφάνισή της και πάλι στο Σαλόνι της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο.

Η εταιρία που είναι πλέον κινεζικών συμφερόντων θα ξεκινήσει την εμπορική δραστηριότητά της από την Κίνα στις αρχές του 2016, με τις ευρωπαϊκές αγορές να ακολουθούν αργότερα μέσα στη χρονιά.

Οι φωτογραφίες που βλέπετε αποκαλύπτουν ένα αυτοκίνητο με παραπλήσιες διαστάσεις των Audi Q5, BMW X3 και Mercedes-Benz GLC. Μια μεγάλη μάσκα καλύπτει το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου με έντονα ανάγλυφο το σήμα της Borgward. Η οπισθοκλινής οροφή του BX7 τελειώνει πίσω σε ένα χείλος εκφυγής, ενώ τα χαμηλά μέρη του αυτοκινήτου ενσωματώνουν πλαστικά προστατευτικά.   

Στο επαναλανσάρισμα της Borgward στο Σαλόνι της Γενεύης, νωρίτερα εφέτος, ειπώθηκε από επίσημα χείλη ότι ήδη εργάζονταν πάνω σε ένα επαναφοριζόμενη ηλεκτρική εκδοχή του BX7, επιβεβαιώνοντας ότι τουλάχιστον μία έκδοσή του θα ήταν και ηλεκτροκινούμενη.

Στη Φρανκφούρτη και ενώ το περιμέναμε, η Borgward πάλι δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το νέο BX7, αλλά ούτε και φωτογραφίες της καμπίνας. Οπότε να αναφέρουμε και πάλι ότι οι πληροφορίες μιλούν για ένα δίλιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με 224 PS που συνδυάζεται με διπλοσύμπλεκτο 7άρι αυτόματο σασμάν και τετρακίνηση, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη από την BorgWarner.

Η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση θα χρησιμοποιεί και αυτή το παραπάνω θερμικό μοτέρ που θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ και μια συστοιχία μπαταριών, με συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 300 PS και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 55 km. Και αυτή η έκδοση θα είναι τετρακίνητη, με τη διαφορά ότι το θερμικό μοτέρ θα κινεί τους εμπρός τροχούς και το ηλεκτρομοτέρ τους πίσω.

Η Borgward δίνει μεγάλη έμφαση στη συνδεσιμότητα του νέου BX7. Το αποκλειστικά σχεδιασμένο τηλεματικό πρωτότυπό της, υπό την κωδική ονομασία «Multiple Interaction», υποστηρίζεται ότι σχεδιάστηκε για να «αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεσαι για το αυτοκίνητο».

Η αναγεννημένη εταιρεία στοχεύει σε δραστηριοποίηση τόσο στις ευρωπαϊκές όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές με τα νέα μοντέλα της. Ο στόχος είναι να παραδίδει 800.000 αυτοκίνητα ετησίως μέχρι το 2020 και να τα διπλασιάσει μέχρι το 2025. Ένας στόχος, αν μη τι άλλο, ιδιαίτερα φιλόδοξος για μια εταιρεία που καλά καλά δεν έχει λανσάρει ένα μοντέλο και μάλιστα όχι στην πιο εμπορική κατηγορία. Το πλάνο παραγωγής της εταιρείας μιλά για ένα δεύτερο μοντέλο που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη το 2016 και που, όπως λέει, θα είναι «πολυτελές, ευρηματικό και τολμηρό».

Να Θυμίσουμε ότι ο Karlheinz Knöss, πρόεδρος της Borgward, είχε δηλώσει στο Σαλόνι της Γενεύης ότι «θέλουμε να γίνουμε ένας από τους τοπ παίκτες στην αυτοκινητική βιομηχανία».

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε το ιστορικό αποτύπωμα της Borgward, η οποία ιδρύθηκε το 1919 από τον Carl F. Borgward και πτώχευσε το 1961. Η εγκαταστάσεις της στη Βρέμη εξαγοράστηκαν από τη Mercedes-Benz και αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των C-Class, SLK, SL και της GLC. Το 2015 επανήλθε στο προσκήνιο χάρη στις προσπάθειες του εγγονού του ιδρυτή της, Christian Borgward, αλλά και τα κεφάλαια της Beiqi Foton Motor, μιας από τις μεγαλύτερες κατασκευάστριες επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Κίνα.

[Πηγή Borgward]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube