Η Peugeot ετοιμάζει υβριδικό 4κίνητο 308 R με πάνω από 350 PS

Η Peugeot ετοιμάζει υβριδικό 4κίνητο 308 R με πάνω από 350 PS

Συνδυασμό ηλεκτρικού μοτέρ και βενζινοκινητήρα θα έχει το κορυφαίο Peugeot 308 που θα κοντράρει το Ford Focus RS.

Η Peugeot ετοιμάζει ένα υβριδικό 308 R super hatch για να κοντράρει το Ford Focus RS, αποκάλυψε μιλώντας στο Autocar ο Jean-Philippe Imparato, ο νέος επικεφαλής της μάρκας.

«Θέλουμε κάτι ισχυρότερο από το 308 GTi. Και υπάρχει χώρος στην γκάμα για κάτι τέτοιο. Δεν έχω καταλήξει ακόμη σε κάτι, αλλά το δουλεύω», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της μάρκας. «Έχουμε μεγάλη εμπλοκή στους αγώνες, με το πρόγραμμα του Ράλι Ντακάρ και άλλες δραστηριότητες, και δεν θέλουμε τα αυτοκίνητά μας να απομακρύνονται από αυτή την φιλοσοφία. Σε κάθε μοντέλο της γκάμας θα υπάρχει και μία πολύ γρήγορη έκδοση. Δεν νομίζω ότι θα εξελίξουμε έναν αντικαταστάτη για το RCZ. Το 308 θα είναι το επόμενο… θηρίο της Peugeot».

Το 308 R, όπως φημολογείται ότι θα λέγεται το αυτοκίνητο, θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα και την μετάδοση του 308 R Hybrid concept που αποκαλύφθηκε πέρσι στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης. Εκείνο το αυτοκίνητο έβγαζε 385 ίππους και 53,2 kgm ροπή. Και ήταν τετρακίνητη, αφού ο ηλεκτροκινητήρας έστελνε δύναμη στους πίσω τροχούς ενώ το θερμικό μοτέρ στους εμπρός. Έκανε 0-100 km/h σε 4”, η τελική περιορίζονταν στα 250 km/h και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούσαν τα 70 g/km. Επιδόσεις που το τοποθετούν μπροστά από το Ford Focus RS.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε το Ford Focus RS σε πίστα και δρόμο [video]

Το concept χρησιμοποιούσε ένα ημιαυτόματο εξάρι κιβώτιο, αλλά το πιθανότερο είναι στο αυτοκίνητο παραγωγής να επιλεγεί τελικά ένα χειροκίνητο, καθώς οι πελάτες της κατηγορίας προτιμούν τον κλασικό λεβιέ.

Το αυτοκίνητο αυτό είναι μέρος ενός στρατηγικού σχεδίου επανατοποθέτησης της Peugeot στην αγορά. Η μάρκα θέλει να αναβαθμίσει το προφίλ της, να κοντράρει την VW και να εδραιωθεί στο άνω άκρο των «μαζικών» κατασκευαστών, ελάχιστα κάτω από τους premium. Αυτή τη στιγμή, ένα Peugeot πωλείται κατά μέσο όρο 2,4% λιγότερο από ένα VW, αλλά ως το 2018 αυτή η διαφορά θα έχει μειωθεί στο 1,3%. Και το 2021, η Peugeot θα περάσει μπροστά με διαφορά 0,5%. Αυτό δεν θα γίνει φυσικά αυξάνοντας τις τιμές των υπαρχόντων μοντέλων, αλλά λανσάροντας στην αγορά αναβαθμισμένες εκδόσεις, αυτοκίνητα με υψηλότερες προδιαγραφές. Ο Tavares είχε άλλωστε αποκαλύψει ότι το 25% των κερδών της Peugeot από το 308 προκύπτει από τις πωλήσεις των GT και GTi εκδόσεων.

«Οι πελάτες μας θέλουν κορυφαίες εκδόσεις και είναι έτοιμοι να πληρώσουν γι’ αυτό», δήλωσε ο Imparato.  

Πηγή Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube