Η FCΑ θα βαφτίσει «Kamal» το μικρό Alfa Romeo CUV;
H πρόσφατη κατοχύρωση του ονόματος «Kamal» από την FCA εγείρει πλείστες όσες πιθανολογήσεις, αλλά μία πιθανότητα.
Ήταν φαίνεται να μην πάρει εμπρός το «μαγαζί» στο Milano. Παρά τις όποιες αρρυθμίες στην παραγωγή –τι Ιταλοί θα ήταν, άλλωστε;- η FIAT Chrysler Automobiles κατοχύρωσε το όνομα Kamal και απ’ ό,τι δείχνουν τα πράγματα θα το χρησιμοποιήσει σε ένα από τα δύο προγραμματισμένα crossover που θα ακολουθήσουν τη Alfa Romeo Stelvio.
Η FCA κατοχύρωσε το όνομα Kamal μόλις τον τελευταίο μήνα. Και καθώς είθισται κάθε σήμα κατατεθέν να είναι σκόπιμα ασαφές για το πού προορίζεται, έτσι δεν αναφέρεται συγκεκριμένη εταιρεία ως ιδιοκτήτρια στην αίτηση, αλλά μόνο η μητρική εταιρεία FCA.
Η σύνδεση με την Alfa προέρχεται από ένα μικρό πρωτότυπο CUV, το οποίο έκανε χρήση του ονόματος «Kamal» πριν από 13 χρόνια, το 2003. Αν θα έπρεπε ως αυτοκινητάνθρωποι να σπεκουλάρουμε, θα λέγαμε ότι έτσι θα ονομαστεί το μικρό crossover που θα τοποθετηθεί στην μιλανέζικη γκάμα πίσω από τη Stelvio που πατά στο πάτωμα της Giulia. Θα μπορούσε δε να χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα που θα πατήσουν τα μικρά χάτσμπακ της Alfa Romeo και πιθανότερο αυτό της μελλοντικής Giulietta που θα δούμε επίσης μέχρι το 2020 αντί του 2018, καθώς το πρόγραμμα ανάταξης της Alfa Romeo σημειώνει διετή αργοπορία.
Η Alfa Romeo «Kamal», το μικρομεσαίο CUV της κατηγορίας C, αν γι' αυτό τελικά προορίζεται το όνομα, αναμένεται να λανσαριστεί το 2018. Θα είναι μικρότερο, με μήκος στα 4,5 μέτρα και έχει ως στόχο τα Audi Q3, BMW X1 και Range Rover Evoque. Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο μικρομεσαίο SUV θα έχει ένα ειδικό πρόγραμμα που θα του δίνει κάποιες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Θα έχει επίσης πιο σπορ εμφάνιση, με πιο «κουπέ» γραμμή σκεπής, πλησιάζοντας προς την κατηγορία των crossover. Οι κινητήρες του θα είναι μόνο 4κύλινδροι, για λόγους οικονομίας καυσίμου και εκπομπής καυσαερίων.
Το ενδιαφέρον στην υπόθεση των SUV/crossover είναι ότι το όνομα Stelvio δεν κατατεθεί στο αμερικανικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Σημάτων, οπότε και δεν υπάρχει στη βάση δεδομένων του. Το όνομα επιβεβαιώθηκε επισήμως από τον Sergio Marchionne τον Φεβρουάριο, αλλά η πρόσφατη και παλιότερη εμπειρία με την Alfa Romeo έχει αποδείξει ότι τα πράγματα αλλάζουν. Και μπορεί αυτό που ισχύει σήμερα να μην ισχύει αύριο και να επανέλθει σε ισχύ μεθαύριο.
Τώρα όσον αφορά την αναμονή και τις αρρυθμίες στην παραγωγή ήταν λίγο πολύ αναμενόμενες. Από τη μια η ιδιοσυγκρασία και από την άλλη μια εταιρεία που από ανύπαρκτη και με δύο «μαθουσάλες» για γκάμα επιχειρεί μέσα σε πέντε χρόνια να είναι παρούσα σε κάθε κατηγορία, δικαιολογούν εν μέρει και τις προαναφερθείσες παλινωδίες. Ας είναι, όμως. Τα πράγματα φαίνεται ότι μπήκαν σε τροχιά, με την όμορφη Giulia να σέρνει το χορό της ανάταξης, απέχοντας λιγότερο από δύο εβδομάδες για το εμπορικό της λανσάρισμα. Κι αν η κατοχύρωση του ονόματος «Kamal» αποτελεί μια ένδειξη, η Alfa Romeo ανοίγει ακόμα περισσότερο το διασκελισμό της με τρία νέα μοντέλα.
Στις φωτό απεικονίζεται το πρωτότυπο μικρό CUV Kamal του 2003