Αυτό είναι το νεό Ford Maverick pick-up
Το Maverick θα επιστρέψει με τη μορφή ενός pick-up που θα έχει μικρότερες διαστάσεις από το Ford Ranger.
Μια νέα εικόνα που μοιάζει να προέρχεται από εργοστάσιο της Ford αποκαλύπτει το σχεδιασμό του επερχόμενου Maverick, του νέου pick-up που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2021.
Σχεδιαστικά, το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο προπαραγωγής που βλέπουμε στη φωτογραφία έχει ψηλό ρύγχος με τα μεγάλα φώτα να αγκαλιάζουν τη γρίλια στα πρότυπα των μεγαλύτερων F-Series pick-up. Η καμπίνα είναι διπλοκάμπινη ενώ στο προφίλ μπορούμε να διακρίνουμε τα φουσκωμένα φτερά. Οι γραμμές της μάσκας θυμίζουν το πρωτότυπο που διέρρευσε πριν από δύο χρόνια ως μια σχεδιαστική μελέτη για την επόμενη γενιά του Ford Ranger. Το σίγουρο είναι πως το νέο Maverick θα έχει πιο συμβατικό σχεδιασμό και μικρότερες διαστάσεις σε σύγκριση με το νέο Ranger που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2022.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το Maverick θα χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του Bronco Sport, δηλαδή την πλατφόρμα C2 που είναι κοινή με-τα ευρωπαικά Focus και Kuga. Το αυτοφερόμενο πλαίσιο και η προσθιοκίνητη πλατφόρμα μπορεί να μην ακούγονται ιδανικές επιλογές για ένα pick-up, όμως το προηγμένο (προαιρετικό) σύστημα τετρακίνησης και τα ηλεκτρονικά συστήματα που εισήγαγε το Bronco Sport θα του χαρίζουν πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου.
Κάτω από το καπό είναι πιθανό να δούμε τους βενζινοκινητήρες 1.5 EcoBoost (180 PS) και 2.0 EcoBoost (245 PS) σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ενώ υπάρχει και η πιθανότητα να διατεθεί και με χειροκίνητο κιβώτιο. Φημολογείται επίσης πως το νέο pick-up θα δανείζεται αρκετά μέρη από το Ford Transit Connect, ενώ γνωρίζουμε πως θα παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στο Hermosillo του Mexico.
Να θυμίσουμε πως το όνομα Maverick έκανε ντεμπούτο σε δίπορτα και τετράπορτα σεντάν μεταξύ 1969-1979, ενώ από το 1988 και μετά χρησιμοποιήθηκε σε τετρακίνητα οχήματα με τελευταίο το C-SUV που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη μεταξύ 2000-2007.
[Πηγή:MaverickTruckClub μέσω The Drive]