Ανανεωμένο Mazda 2 Hybrid με νέα εμφάνιση και τεχνολογίες
Η Mazda παρουσίασε το υβριδικό της σούπερμινι, το Mazda 2 Hybrid με διττό σκοπό. Να το κάνει πιο επίκαιρο και να το διαφοροποιήσει όσο γίνεται από το Toyota Yaris.
Έχουν περάσει δύο χρόνια από τη στιγμή που η Mazda παρουσίασε το Mazda 2 Hybrid, ένα αυτοκίνητο ίδιο με το Toyota Yaris. Πλέον όμως ήρθε η ώρα της ανανέωσης.
Συνολικά, η εμφάνιση του αναθεωρημένο Mazda 2 Hybrid μοιάζει λίγο πιο «καθαρή», εναρμονισμένη με την σχεδιαστική φιλοσοφία της Mazda. O επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας φιλοξενεί την χαρακτηριστική μάσκα της Mazda με τις πολλές γωνίες, στις άκρες των οποίων βρίσκονται οι αεραγωγοί και τα φώτα ομίχλης.
Το Mazda 2 Hybrid θα έρθει στην Ελλάδα, μάλλον μέσα στο 2024 με ένα νέο χρώμα, το Glass Blue
Αναμφίβολα, η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι ξεχωριστή. Κι αυτό συμβαίνει γιατί ένα μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών βάφεται πλέον στο χρώμα του αυτοκινήτου (πριν ήταν μαύρη), προσδίδοντας έτσι μία όμορφη πινελιά στον συνολικό σχεδιασμό του μοντέλου. Για αυτή τη λεπτομέρεια, υπεύθυνο είναι το European Design Studio της Mazda.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δυνατότερο και με αυτόματο κιβώτιο το νέο Toyota GR Yaris
O αέρας της αναβάθμισης πνέει και στο εσωτερικό του μοντέλου. H εικόνα ανάμεσα στο Mazda 2 Hybrid και το Toyota Yaris διαφοροποιείται εξαιτίας των οθονών. Η Mazda πλέον, προικίζει την κορυφαία έκδοση Homura Plus με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, head-up display και μία κεντρική οθόνη 10,5”. Οι ανέσεις της έκδοσης Homura Plus μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν πανοραμική ηλιοροφή και διζωνικό κλιματισμό, καθώς επίσης και ζάντες 17”.
Ιδιαίτερα ικανοποιητικός κρίνεται όμως και ο εξοπλισμός από την εισαγωγική έκδοση Prime-line. Διαθέτει μία οθόνη 9” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, σύστημα εισόδους χωρίς κλειδί, αλλά και μία σειρά συστημάτων ασφαλείας, όπως αυτόματο φρενάρισμα και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας.
Η έκδοση Centre-line προσθέτει επίσης ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου 16” και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Τέλος, η έκδοση Homura εξοπλίζεται με ζάντες 17” και φώτα τεχνολογίας LED μπρος-πίσω.
Αυτό που το Mazda 2 Hybrid διατηρεί σε μεγάλο βαθμό από το Yaris είναι η υβριδική τεχνολογία. Το υβριδικό του σύνολο λοιπόν, αποτελείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 lt και έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνολικά αποδίδουν 116 PS και 169 Nm ροπής.
Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων CVT, ενώ μια μπαταρία ιόντων λιθίου επιτρέπει στο μοντέλο να απολαμβάνει τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης σε αστικά περιβάλλοντα. Ως αποτέλεσμα, η κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο WLTP εξακολουθεί να υπολογίζεται στα 3,8-4,0 lt/100km, νούμερο το δίχως άλλο αρκετά χαμηλό.
Παράλληλα, το Mazda 2 Hybrid μπορεί να κινηθεί σβέλτα, χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 km/h σε 9,7”, με το κοντέρ να τερματίζει στα 175 km/h.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα με σιγουριά πότε θα το δούμε στην Ελλάδα. Πιθανότατα κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί εντός του 2023.