Yuanye Z9, το κινεζικό Nissan Navara είναι πραγματικό κτήνος
Το Nissan Navara στην Κίνα ονομάζεται Yuanye Z9 κι εκλιπαρούμε να πουληθεί και στον υπόλοιπο πλανήτη.
Οι Αμερικάνοι έλαβαν πρόσφατα μια ανανεωμένη έκδοση του Frontier, αλλά οι λάτρεις του Nissan Navara στον υπόλοιπο πλανήτη αισθάνονται παραμελημένοι, καθώς το δημοφιλές pick-up κοντεύει να κλείσει δεκαετία.
Αυτό πρόκειται να αλλάξει, τουλάχιστον στην Κίνα, καθώς το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της χώρας αποκάλυψε αυτό που φαίνεται να είναι η νέα γενιά Nissan Navara. Προσώρας ονομάζεται Yuanye Z9 κι είναι ένα πραγματικό θηρίο. Μοιάζει αρκετά με ένα άλλο κινεζικό επιβλητικό φορτηγάκι, το BYD Shark. Αν μη τι άλλο, φαίνεται ότι οι Κινέζοι ξέρουν να φτιάχνουν διπλοκάμπινα που βγάζουν αγριάδα. Τουλάχιστον στο μάτι, ελπίζουμε και στα κατσάβραχα.
Δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί αν το Yuanye Z9 θα παραμείνει αποκλειστικά κινεζικό προνόμιο ή αν θα αντικαταστήσει το Navara στις παγκόσμιες αγορές
Με μήκος 5.520 mm, πλάτος 1.960 mm, ύψος 1.950 mm και μεταξόνιο που εκτείνεται στα 3.300 mm, είναι μεγαλύτερο από το σημερινό μοντέλο των 5.330 mm, με το μεταξόνιο των 3.150 mm.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD Shark, PHEV pick-up με 436 ίππους και 100 km ηλεκτρικής αυτονομίας, τρέμε Raptor!
Κάτω από το καπό, υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 2,0 lt που αποδίδει έως και 258 ίππους. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h. Οι Κινέζοι αγοραστές θα μπορούν επίσης να αποκτήσουν έναν κινητήρα ντίζελ 3,0 lt με 190 ίππους. Παρά το γεγονός ότι είναι λιγότερο ισχυρή, αυτή η έκδοση έχει υψηλότερη τελική ταχύτητα στα 170 km/h.
Στο μέλλον, αναμένεται να κυκλοφορήσει κι επαναφορτιζόμενη υβριδική επλογή. Έχει υπάρξει ήδη σχετική ανακοίνωση της ιαπωνικής εταιρείας. Άλλωστε είναι η νέα μόδα στα διπλοκάμπινα, την ερχόμενη εβδομάδα αναμένουμε την επίσημη παρουσίαση του plug-in hybrid Ford Ranger.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 ίππους!
Κοιτώντας από μπροστά το Yuanye Z9, αντικρίζεις μια κάθετη κυψελωτή μάσκα με φωτιστικά σώματα που έχουν κάτι από Kia EV9, αλλά αναβαθμίζουν οπτικά το σύνολο. To πίσω μέρος δεν είναι αντίστοιχα συναρπαστικό κι ευφάνταστο. Τα στενά και κάθετα πίσω φώτα δεν προσθέτουν στον σχεδιαστικό χαρακτήρα της κατασκευής.