Το πέμπτο μοντέλο της Alfa Romeo θα κοντράρει την Cayenne;

Το πέμπτο μοντέλο της Alfa Romeo θα κοντράρει την Cayenne;

Η γκάμα της Alfa Romeo θα εμπλουτιστεί το 2027 με ένα ακόμα μοντέλο. Θα είναι στα κυβικά της Cayenne ή θα είναι η νέα Giulietta;

Alfa Romeo

Το αφεντικό της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, υποστηρίζει ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θα πάρει την τελική απόφαση για το πώς θα είναι το πέμπτο μοντέλο της γκάμας της πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Και μάλλον κλίνει προς ένα μεγάλο SUV που θα ανταγωνίζεται την Porsche Cayenne.

Η ιταλική εταιρεία πρόσθεσε πρόσφατα τη νέα crossover Junior ως το τέταρτο μοντέλο της μαζί με την μπερλίνα Giulia και τα SUV Tonale και Stelvio. Τώρα, καλείται να αποφασίσει ποια θα είναι η πέμπτη Alfa Romeo που θα τις πλαισιώσει το 2027.

Cayenne ή Giulietta, αυτό καλείται να αποφασίσει η Alfa Romeo μέχρι να τελειώσει η χρονιά

Alfa Romeo

Η απόφαση πάντως δεν είναι ειλημμένη. Ναι μεν το προβάδισμα έχει το ηλεκτρικό SUV της κατηγορίας E, αλλά ο Imparato άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο και για ένα χάτσμπακ της κατηγορίας C. Τη νέα Giulietta δηλαδή. Σε κάθε περίπτωση, η τελική απόφαση θα ληφθεί πριν από το τέλος του 2024.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Carlos Tavares: «Η Alfa Romeo είναι η κορωνίδα της Stellantis»

«Το ερώτημα είναι αν πρέπει να μεγαλώσουμε σε μέγεθος. Για μένα, η απάντηση είναι ναι, πρέπει. Έχουμε τα πάντα – την πλατφόρμα, τους κινητήρες, το λογισμικό. Έχω μάλιστα μερικά σχέδια που είναι πολύ καλά». Μόνο να τον παρακαλέσουμε να προσέξει το βάρος. Αν το νέο ηλεκτρικό Dodge Charger ζυγίζει 2.648 kg, δεν θέλουμε να σκεφτόμαστε πόσο θα φτάσει η ηλεκτρική Alfa «Cayenne».

Alfa Romeo

Οποιοδήποτε μεγάλο SUV θα βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Large της μητρικής Stellantis, η οποία επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση και μπορεί να δεχθεί μια σειρά από κινητήρες υψηλής ισχύος και μεγάλες μπαταρίες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα Alfa Romeo Giulia θα είναι ένα ιταλικό Dodge Charger;

Ο Imparato συμπλήρωσε ότι η έγκριση για το μεγάλο SUV θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της προόδου της ηλεκτροκίνησης στη Βόρεια Αμερική, των δυνατοτήτων της ασιατικής αγοράς – δεδομένης της ανάπτυξης των Κινέζων κατασκευαστών – και του προφίλ της αγοράς μεγάλων SUV στην Ευρώπη.
 

Alfa Romeo

Και πρόσθεσε: «Αν είμαι premium και δεν είμαι στο E-segment, τότε τι κάνω; Η εναλλακτική είναι να επιστρέψουμε σε ένα C χάτσμπακ και τότε θα έχουμε τα πάντα. Από B-SUV μέχρι D-SUV. Το ερώτημα λοιπόν είναι: Πάμε πάνω ή κάτω; Εάν το E-segment στην Ευρώπη διατηρηθεί στο σωστό επίπεδο πωλήσεων και κερδών, τότε θα ήταν καλύτερα να φτιάξουμε το μεγάλο SUV».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα 100% ηλεκτρική Alfa Romeo Giulietta;

Από εκεί και πέρα, όταν κάθε μία από τις πέντε Alfa Romeo πλησιάζει στο τέλος του κύκλου ζωής της, «είτε θα την ανανεώσουμε είτε θα αλλάξουμε τελείως την αρχική ιδέα, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς ή την παγκόσμια εξέλιξη της Stellantis». Ο Imparato συμπλήρωσε ότι «θα ήθελε πολύ να επαναφέρει την GTV και την Alfetta», αλλά «θα εξαρτηθεί από τις τάσεις που θα δούμε στο μέλλον».

Alfa Romeo

Έχει απόλυτο δίκιο, η αγορά κάνει κουμάντο κι όχι μερικοί λάτρεις του παρελθόντος. «Μερικοί Alfisti με ρωτούν: Γιατί παρουσιάζετε SUV; Επειδή μόνο SUV αγοράζεις, φίλε μου, και δεν είμαι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Θέλω να πουλήσω». 

Ομοίως, ο Imparato συμπλήρωσε: «Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μια βάγκον Giulia αύριο το πρωί. Αλλά ποια είναι η αγορά για τέτοια μοντέλα; Μια Alfa shooting brake θα ήταν super-cool, αλλά ποιος θα την αγόραζε

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube