Ολοένα και πιο κοντά στην παραγωγή το Lexus LBX Morizo RR
Το Lexus LBX με το 300άρι μοτέρ του GR Yaris συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να μπει στην παραγωγή.
Ξεκίνησε ως μια τρέλα του Akio Toyoda, αλλά κατά πώς φαίνεται, το Lexus LBX με το 300άρι μοτέρ του GR Yaris οδεύει προς την παραγωγή. Είναι κρίμα που ο ισχυρός 3κύλινδρος -που μπαίνει στο GR Yaris και την GR Corolla- δεν φωλιάζει κάτω από περισσότερα μοντέλα.
Φαίνεται ότι το τρίτο μοντέλο που θα αποκτήσει τον τούρμπο των 1,6 lt θα είναι το Lexus LBX Morizo RR, το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο τον Ιανουάριο. Το είχαμε απολαύσει σε εκείνο το ευφάνταστο βίντεο όπου πρωταγωνιστούσε ο πρόεδρος της Toyota. Άλλωστε, έπαιξε βασικό ρόλο στη δημιουργία του.
Lexus LBX Morizo RR, συνδυασμός που σκοτώνει με ισχύ, τετρακίνηση, πολυτέλεια κι ιδανικές διαστάσεις για το ελληνικό οδικό δίκτυο
Την είδηση επιβεβαίωσε ο CEO της Lexus Αυστραλίας, John Pappas, λογικά ελληνικής καταγωγής. Δήλωσε ότι το Lexus LBX Morizo RR είναι «πολύ πιθανό» να βγει στην παραγωγή. Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι είναι πιο απίθανο να υπάρξει αντίστοιχη έκδοση για το Yaris Cross, στο οποίο βασίζεται το Lexus.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Urban Cruiser, ένα Toyota SUV από €8.550! Αλλά στην Ινδία...
Το B-SUV της Toyota προσφέρεται ήδη σε έκδοση GR Sport, η οποία όμως δεν προσφέρει αλλαγές στον κινητήρα ή το υβριδικό σύνολο. Φέρει κοσμητικές αλλαγές στο αμάξωμα και στην καμπίνα, αλλά και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
Μείωση του ύψους του από το έδαφος κατά ένα πόντο, χάρη στα νέα, πιο σκληρά ελατήρια. Επιπλέον, η υποβοήθηση του ηλεκτρικού τιμονιού έχει τροποποιηθεί για περισσότερη ακρίβεια στις στροφές κι έχει αυξηθεί η στρεπτική ακαμψία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Akio Toyoda, εφιάλτες ότι τα Toyota θα ξαναγίνουν βαρετά
Αν τελικά το Lexus LBX Morizo RR μπει στην παραγωγή, ουσιαστικά θα είναι ένα ψηλωμένο και πολυτελέστερο GR Yaris. Θα συνδυάζει το εκρηκτικό μοτέρ του 3πορτου χάτσμπακ με το νέο 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Direct Shift της Toyota, που στέλνει ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Λογικά θα φοράει τα ίδια διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης Torsen εμπρός και πίσω.
Όπως σημειώναμε και στο άρθρο του Ιανουαρίου: «Και SUV και αγρίμι με 300 PS και τετρακίνηση και πολυτέλεια αφού είναι Lexus. Βγάλτε το στην παραγωγή τώρα!». Η απαίτηση είναι πλέον ακόμα εντονότερη!