Η Mercedes-AMG GT 43 των 421 ίππων φορά 4κύλινδρο μοτέρ
Η λιγότερο ισχυρή έκδοση της GT διακρίνεται οπτικά από τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και τα στενότερα φτερά.
Η νέα Mercedes-AMG GT 43 αποτελεί τη βασική έκδοση του γερμανικού μοντέλου κι ανταλλάσσει τον V8 με έναν 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 421 ίππων με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού τούρμπο.
Η Mercedes-AMG GT 43 δεν ενσωματώνει το σύστημα τετρακίνησης των ισχυρότερων αδελφών της κι είναι αποκλειστικά διαθέσιμη σε πισωκίνητη διάταξη. Διαθέτει επίσης ένα ηπιότερο επανασχεδιασμένο body-kit που την ξεχωρίζει από τις πιο δυνατές εκδόσεις.
Θηριώδης AMG GT αλλά ο 2λιτρος 4κύλινδρος φαίνεται λίγος μπροστά στα V8 θηρία των μεγαλύτερων εκδόσεων. Μήπως όμως είναι η πιο οδηγοκεντρική της γκάμας;
Η Στουτγάρδη περιγράφει την πρώτη 4κύλινδρη AMG GT της Ιστορίας ως ένα μοντέλο για τους πραγματικούς λάτρεις της οδήγησης.
Παρά την έλλειψη ισχύος συγκριτικά, η Mercedes-Benz την περιγράφει ως «ένα πιο ευκίνητο σπορ μοντέλο με εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά, που μπορεί να προσφέρει απλόχερη οδηγική απόλαυση». Σε σχέση με τις μεγαλύτερες GT, ο ελαφρύτερος κινητήρας χαρίζει πιο άμεσο μπροστινό σύστημα κι η κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς την καθιστά πιο ευχάριστη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πυρπόλησε μια Mercedes-AMG GT 63 S για να κερδίσει συνδρομητές στο YouTube [video]
Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ο 4κύλινδρος κινητήρας των 2,0 lt, που συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων της AMG εμπνευσμένο από την F1, ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο.
Η Mercedes-AMG GT 43 αποδίδει 421 ίππους και 500 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει έως και 14 ίππους. Eπιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,6” κι έχει τελική ταχύτητα 280 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Brabus Rocket 1000 απογειώνει την GT 63 SE με 1.000 PS
Η Mercedes-Benz χάρισε πιο ήπια εμφάνιση στο νέο μοντέλο για να μην το μπερδεύουμε με τις V8 GT 53 και 63. Ο επανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας δεν είναι αντίστοιχα επιθετικός, ενώ τα μπροστινά και πίσω φτερά είναι στενότερα, σε συνδυασμό με μικρότερα πλευρικά βράγχια.
Ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει πιο καθαρή σχεδίαση χωρίς τις κάθετες εξόδους και τέσσερις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης αντί για τραπεζοειδείς.
Στον βασικό εξοπλισμό, η Mercedes-AMG GT 43 εξοπλίζεται με ζάντες 19 ιντσών, αλλά η AMG προσφέρει διαφορετικές επιλογές έως και 21. Μπορείτε επίσης να την εξοπλίσετε με σταθερή πίσω αεροτομή.
Η Mercedes-AMG GT 43 έχει στενότερα μετατρόχια σε σχέση με τις GT 53 και 63, ενώ αν θέλετε το AMG Ride Control Chassis και την 4διεύθυνση θα πρέπει να πληρώσετε επιπλέον.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο EV αντικαταστάτης της Mercedes-AMG GT 63 θα έχει 1.000 PS
Το πακέτο AMG Dynamic Plus προσθέτει ενεργές βάσεις κινητήρα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω μπλοκέ διαφορικό, επιπλέον λειτουργία οδήγησης «Race», ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα για το κάτω μέρος του αμαξώματος και κίτρινες δαγκάνες φρένων όπως στο μοντέλο των φωτογραφιών.
Στο εσωτερικό, τα στάνταρ σπορ καθίσματα AMG είναι επενδυμένα με δέρμα Nappa, αλλά οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να αποκτήσουν τα προαιρετικά AMG Performance. Φυσικά, περισσότερες επιλογές είναι διαθέσιμες μέσω του προγράμματος εξατομίκευσης Manufaktur.
Η γκάμα της AMG GT θα περιλαμβάνει οσονούπω και την κορυφαία έκδοση E Performance, που θα διαθέτει επαναφορτιζόμενο V8 με συνδυαστική ισχύ άνω των 800 ίππων.