Αυτό είναι το ανανεωμένο Volkswagen Golf GTI
Το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του φρεσκαρισμένου Golf φορά νέα φώτα και προφυλακτήρες, αποκτά μεγαλύτερη οθόνη αφής κι αντικαθιστά τα απτικά κουμπιά του τιμονιού της όγδοης γενιάς.
Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του μήνα για την επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Volkswagen Golf, αλλά η γερμανική εταιρεία κυκλοφόρησε κάμποσες «επίσημες» κατασκοπευτικές φωτογραφίες για να μας ανοίξει την όρεξη.
Υποτίθεται ότι σκοπός ήταν να αποκαλυφθεί το νέο infotainment με τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) που θα λανσαριστεί στην έκθεση CES. Εμείς όμως δράττουμε την ευκαιρία για να σας παρουσιάσουμε πώς θα είναι το Volkswagen Golf GTI Mk8,5, το τελευταίο θερμικό GTI του Wolfsburg.
Πιο τεχνολογικά προηγμένο, αλλά αντίστοιχα πωρωτικό στην οδήγηση: Το τελευταίο θερμικό Golf GTI υπόσχεται να ικανοποιεί όλα τα γούστα
Καταρχάς, να επαινέσουμε τους Γερμανούς επειδή φαίνεται ότι έλαβαν υπόψη τους την κριτική που άσκησε ο ειδικός Τύπος. Από ένα σχετικά μικρό και ενσωματωμένο στο ταμπλό infotainment έχουμε περάσει σε μια μεγαλύτερη οθόνη σε στιλ τάμπλετ.
Αντίστοιχη αλλαγή έχει γίνει σε κάμποσα ακόμα νέα μοντέλα της VW όπως το ID.7, το αναθεωρημένο ID.4, το Passat και το Tiguan.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volkswagen επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες
Επίσης, τα παράπονά μας εισακούστηκαν και τα χειριστήρια του κλιματισμού θα είναι πιο εύχρηστα, ενώ οι διακόπτες αφής στο τιμόνι, που τόσο επικρίθηκαν στο Golf και το ID.3, αποτελούν πλέον παρελθόν.
Προχωρώντας στο εξωτερικό, βλέπουμε ότι η VW έχει προχωρήσει σε περιορισμένης έκτασης αλλαγές. Κυρίως στα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουμε την αεροτομή που μοιάζει με της έκδοσης Clubsport.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Volkswagen Golf GTI στην τελευταία του θερμική παράσταση
Οι ζάντες είναι οι Estoril των 19 ιντσών που αποτελούσαν έξτρα εξοπλισμό στις χαμηλότερες εκδόσεις και φορούσε η έκδοση 380.
Εκεί που διαφοροποιείται όμως από το 380 είναι στο χειροκίνητο κιβώτιο. Το μηχανικό σασμάν δεν θα προσφέρεται πλέον σε καμία έκδοση του Golf.
Η VW δεν έχει αποκαλύψει αν θα υπάρχουν αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης για το Mk8.5, αλλά αναμένουμε ότι στο κατώφλι της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, το θερμικό GTI δεν θα επενδύσει σε νέους κινητήρες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VW Golf, λέει «αντίο» στο χειροκίνητο κιβώτιο με το σπέσιαλ GTI 380
Ο δοκιμασμένος 4κύλινδρος των 2,0 lt αποδίδει 245 PS στο τρέχον GTI, αλλά θεωρούμε πιο λογικό η ισχύς να αναβαθμιστεί στα 265 PS του δίλιτρου Tiguan.