Αποστολή: Δοκιμάζουμε Moto Guzzi V100 Mandello S

Αποστολή: Δοκιμάζουμε Moto Guzzi V100 Mandello S

Αλλαγή σελίδας! Η ολοκαίνουρια Moto Guzzi V100 V100 Mandello, με τεχνολογία superbike, επαναφέρει ύστερα από δεκαετίες την ιταλική φίρμα στο μοτοσικλετικό προσκήνιο.

Η Moto Guzzi, με τις πολλές τεχνολογικές πρωτιές στην 100χρονη ιστορία της, περιορίστηκε τις τελευταίες δεκαετίες στην κατασκευή μοτοσικλετών με αερόψυκτους διβάλβιδους κινητήρες V2 και έναν εκκεντροφόρο με ωστήρια. Όλα αυτά έρχεται να τα ανατρέψει η ολοκαίνουρια Moto Guzzi V100 Mandello διαθέτοντας τεχνολογία superbike!

Στην Ιταλία οδηγήσαμε τη Moto Guzzi V100 Mandello S με ημί-ενεργητικές αναρτήσεις της Öhlins, quick-shifter Up/Down, θερμαινόμενα γκριπ και αισθητήρα πίεσης ελαστικών.

Η ολοκαίνουργια Moto Guzzi V100 Mandello, διατηρεί την ίδια παραδοσιακή αρχιτεκτονική του κινητήρα V2, όμως για τον σχεδιασμό του χρησιμοποιήθηκε τεχνολογία που βρίσκεις μόνο στις κορυφαίες superbike της εποχής μας. Όπως για παράδειγμα η Aprilia RSV4 1100 Factory που ανήκει στον ίδιο όμιλο, αυτόν του Piaggio Group. 

Test ride: Moto Guzzi V100 Mandello S, Photos © MOTO Magazine/Moto Guzzi

Ταυτόχρονα, είναι η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με πτυσσόμενα ηλεκτρικά «φτερά», τα οποία ρυθμίζουν την αεροδυναμική του φέρινγκ σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν και τις επιλογές του αναβάτη. 

Αν και στη σημερινή εποχή των δικύλινδρων σε σειρά, η διάταξη V αποτελεί κάτι ξεχωριστό και ακριβό, η V100 Mandello έχει προτεινόμενη τιμή λιανικής €15.499. Με τον βασικό εξοπλισμό της να περιλαμβάνει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ηλεκτρικά αυτορρυθμιζόμενα φτερά, Cornering ABS, LED cornering lights, ρυθμιζόμενο traction control, ρυθμιζόμενο engine brake control, cruise control, έγχρωμη οθόνη TFT 5”... 

Test ride: Moto Guzzi V100 Mandello S, Photos © MOTO Magazine/Moto Guzzi
Η οθόνη TFT των 5” είναι ίδια με όλα τα τελευταίας γενιά μοντέλα της Aprilia και έχει τα πάντα σε ενδείξεις και επιλογές μενού.

Test ride: Moto Guzzi V100 Mandello S, Photos © MOTO Magazine/Moto Guzzi

Ο κινητήρας V2 των 1.042 κυβικών έχει ονομαστική απόδοση 115 PS στις 8.700 rpm και 104,3 Nm στις 6.750 rpm. Ο έλεγχος της τροφοδοσίας γίνεται με ψεκασμό ride-by-wire μέσω της ολοκαίνουργιας ECU 11MP της Marelli. 

Η Moto Guzzi κατάφερε με σημαντικές αλλαγές να εξαφανίσει τα προβλήματα εργονομίας για τα πόδια των ψηλών αναβατών που ακουμπούσαν στους κυλίνδρους. Η σέλα έχει 81,5 cm από το έδαφος και στενεύει στο σημείο επαφής της με το ντεπόζιτο, με στόχο να βολέψει το 90% των αναβατών. 

Test ride: Moto Guzzi V100 Mandello S, Photos © MOTO Magazine/Yorgos Niaounakis
Εξαιρετική σε εργονομία η σέλα για δύο άτομα, η οποία έχει λογικότατη απόσταση από το έδαφος.

Η έκδοση S της δοκιμής έχει προτεινόμενη τιμή λιανικής €17.999 και στα επιπλέον από τον βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνει ημί-ενεργητικές αναρτήσεις της Öhlins, quick-shifter up/down, θερμαινόμενα γκριπ, αισθητήρα πίεσης ελαστικών και Bluetooth.
Μπάμπης Μέντης

Διαβάστε περισσότερα στο MOTO

Η Moto Guzzi V100 V100 Mandello σε αριθμούς
Κινητήρας Τετράχρονος, υγρόψυκτος, 1.042 cc, 2 EEK 
Κύλινδροι/βαλβίδες Δικύλινδρος σε V 90ο/τέσσερις ανά κύλινδρο
Ισχύς 115 PS @ 8.700 rpm
Ροπή 104,3 Nm @ 6.750 rpm
Ανάρτηση εμπρός Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι
Ανάρτηση πίσω Μονό αμορτισέρ
Τιμή Από €15.499
Αντιπρόσωπος Piaggio Group

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube