Engler V12, μοιάζει με σούπερκαρ αλλά είναι 4τροχη μοτοσικλέτα
Δεν μπορείτε να αποφασίσετε ανάμεσα σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Το Engler V12 δημιουργήθηκε για εσάς.
Downsizing; Και γιατί να μην κάνουμε κάτι πιο ριζοσπαστικό; Το Engler V12 είναι ακριβώς αυτό, μια μοτοσικλέτα που συγχωνεύτηκε με ένα αυτοκίνητο.
Το πρώτο μοντέλο παραγγέλθηκε από έναν πελάτη που ήθελε μια μοναδική θεότρελη δημιουργία και κάπως έτσι άνοιξε η όρεξη. Συνολικά 20 Engler V12 θα κατασκευαστούν. Τα 19 έχουν ήδη προπουληθεί και το τελευταίο θα το κρατήσει ο CEO Viktor Engler για τον εαυτό του.
Θα καβαλούσατε μια μοτοσικλέτα με 1.200 ίππους; Όχι, ε; Κι αν είχε τέσσερις τροχούς;
Το Engler V12 τροφοδοτείται -προφανώς- από έναν V12 αλλά δεν μας λέει ακόμα ποιον. Μόνο ότι αποδίδει 1.200 ίππους και 1.200 Nm. Με βάρος -σωστά μαντέψατε- στα 1.200 kg, το θεριό επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 2,5” κι έχει τελική ταχύτητα 400 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Lewis Hamilton έπεσε με τη μοτοσικλέτα του Valentino Rossi!
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει κατασκευάσει ένα πανάλαφρο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων. Με βάρος μόλις 30 kg, υπερηφανεύονται ότι είναι το ελαφρύτερο κιβώτιο ταχυτήτων στον κόσμο που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο που φοράει πινακίδες κυκλοφορίας.
Το Engler V12 αποτελείται από ένα μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, ενώ το -όποιο- αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από 3D πάνελ.
Φοράει ζάντες μαγνησίου 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Sport Cup 2, διαστάσεων 245/30 R20 μπροστά και 305/30 R20 πίσω. Την πέδηση αναλαμβάνουν κάρμπον φρένα, με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Engler Automotive παρουσιάζει κάτι αντίστοιχο. Πριν πέντε χρόνια, είχε φτιάξει κάτι παρόμοιο, με τον V10 των 5,2 lt του Audi R8. Σκαλισμένο ώστε να αποδίδει 850 ίππους.
Τώρα η νέα της δημιουργία θα στερήσει από την Triumph Rocket 3 TFC τον τίτλο της μοτοσικλέτας με τον μεγαλύτερο κινητήρα στον κόσμο. Αν κι ο αντίλογος διατείνεται ότι τούτο δω δεν είναι ακριβώς «μοτοσικλέτα».
Κάτι παρεμφερές έχουμε δει κι από την Κίνα. Το πρωτότυπο R RYZR της SAIC είναι μια διασταύρωση μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας. Ή αλλιώς, ο τρόπος με τον οποίο οραματίζεται η κινεζική φίρμα τις αστικές μετακινήσεις του αύριο.