Mercedes-Benz X-Class: Και με V8 αν το ζητήσουμε!
Μια X-Class με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ V8 φαίνεται τεχνικά απολύτως εφικτή, αλλά η μόνη προϋπόθεση για να υπάρξει είναι να το ζητήσουν οι πελάτες.
Μέχρι στιγμής, ο μεγαλύτερος διαθέσιμος κινητήρας κάτω από το καπό της X-Class είναι ντίζελ V6. Αλλά, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι δυνατή η τοπoθέτηση ενός διτούρμπινου V8. Το μόνο που απαιτείται από την πελατεία είναι το «αίτημα».
Η Mercedes-Benz είναι σήμερα ο μοναδικός Γερμανός premium κατασκευαστής με pick-up στην γκάμα του. Η X-Class λανσαρίστηκε σχετικά πρόσφατα στην αγορά και η Mercedes-Benz δεν άργησε να την εμπλουτίσει με μια έκδοση V6 ντίζελ για να κοντράρει το Volkswagen Amarok V6 TDI, η οποία ήταν μέχρι τότε η μόνη πρόταση «high-end» στη Γηραιά Ήπειρο.
Test drive: Mercedes-Benz X 250 d 4MATIC
Η Mercedes-Benz όμως, ως premium φίρμα, έχει τη δυνατότητα να το κάνει ακόμα καλύτερο. Κάτι που παίρνει σάρκα και οστά με την ανακοίνωση του Frank Schumacher, επικεφαλής μηχανολόγου της X-Class, προς τους Αυστραλούς συναδέλφους μας του συνονόματου Drive, όταν λανσαρίστηκε η έκδοση V6.
Μια X-Class με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ V8 θα φαινόταν τεχνικά απολύτως εφικτή, αλλά η μόνη προϋπόθεση για την ύπαρξή της είναι να το ζητήσουν οι πελάτες. Επομένως, η Mercedes-Benz αφήνει μια πόρτα ανοιχτή σε ένα πιο ισχυρό και προσανατολισμένο στην απόδοση pick-up, όπως αυτά που μπορούμε να βρούμε στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. Με μια διαφορά, όμως: Τα σπορτίφ pick-up με V8 στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι τα μεγάλα, τα λεγόμενα «fullsize» στα States. Και όχι του μεγέθους της X-Class που για την Αμερική είναι «compact». Οπότε, σε αυτή την περίπτωση θα ήταν το πρώτο.
Θυμηθείτε ότι η X-Class μοιράζεται τα «κάτω της» με το Nissan Navara. Και αν η πρώτη είναι σε θέση να φιλοξενήσει ένα V8, αυτό σημαίνει ότι είναι και το γιαπωνέζικο pick-up. Θεωρητικά, τουλάχιστον…