Leapmotor C10 REEV, ηλεκτρικό στην πόλη, θερμικό στο ταξίδι

Leapmotor C10 REEV, ηλεκτρικό στην πόλη, θερμικό στο ταξίδι

Με περισσότερα από 950 km αυτονομίας και φουλάρισμα βενζίνης στο πρατήριο, το Leapmotor C10 REEV υπόσχεται να συνδυάσει τα καλά των δύο κόσμων.

Leapmotor C10

Το Leapmotor C10 αποτελεί ένα καθ'όλα αξιόλογο ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά δεν είναι όλοι έτοιμοι να κάνουν το βήμα προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό. Η νέα range-extended έκδοση υπόσχεται να συνδυάσει χορταστική ηλεκτρική αυτονομία στην καθημερινότητα με θερμική ξενοιασιά στο ταξίδι.

Το Leapmotor C10 REEV καταφτάνει με μπαταρία 28,4 kWh κι ηλεκτροκινητήρα 215 ίππων. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο δοκιμών WLTP, η μπαταρία παρέχει 145 km αυτονομίας μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ όταν είναι φουλαρισμένο και το ντεπόζιτο βενζίνης, η απόσταση που μπορεί να καλύψει χωρίς να χρειαστεί στάση ξεπερνά τα 950 km.

Δεν είναι απλώς ένα θερμικό μοντέλο που του φόρεσαν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, αλλά ένα ηλεκτρικό που φόρεσε θερμικό μοτέρ

Leapmotor C10

Η νέα έκδοση αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Όπως συμβαίνει και με άλλα κινεζικά επαναφορτιζόμενα υβριδικά, προτεραιότητα δίνεται στην ηλεκτρική κίνηση. Με τον θερμικό κινητήρα των 1,5 lt να λειτουργεί ως γεννήτρια, που ενεργοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και την επαναφόρτιση της μπαταρίας όταν κρίνεται απαραίτητο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Leapmotor C10, λύκος μπήκε στο μαντρί

Τα επίσημα νούμερα κάνουν λόγο για κατανάλωση βενζίνης μόλις 0,4 lt ανά 100 km κι εκπομπές CO₂ στα 10 g/km. Πλέον, βλέπουμε όλο και περισσότερα επαναφορτιζόμενα υβριδικά να μπορούν να χρησιμοποιήσουν ταχυφορτιστή. Έτσι, η κινεζική εταιρεία υπόσχεται αναπλήρωση της μισής χωρητικότητας της μπαταρίας σε 18. Δεν γνωρίζουμε το ακριβές βάρος του νέου μοντέλου, αλλά λογικά θα είναι πιο ελαφρύ από το EV των 1.980 kg, που κουβαλάει μπαταρία 69,9 kWh. 

Leapmotor C10

Όπως συμβαίνει και με το ηλεκτρικό Leapmotor C10, αναμένουμε και το REEV να είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Με τη βασική να περιλαμβάνει προβολείς LED, πανοραμική γυάλινη οροφή, ζάντες 18 ιντσών και χωνευτές χειρολαβές. Αλλά κι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα, ασύρματο φορτιστή, ηχοσύστημα 12 ηχείων κι infotainment 14,6 ιντσών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σε ποια χώρα της ΕΕ το Leapmotor T03 κοστίζει μόλις €7.900; [video]

Το SUV των 4,74 m μπορεί να παραγγελθεί στην πλουσιότερη έκδοση, με θερμαινόμενα και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα, σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού, ηλεκτρικά ανοιγόμενο πορτ-μπαγκάζ και ζάντες 20 ιντσών. Προσώρας, η παρουσία της Leapmotor στην πατρίδα μας περιορίζεται σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube