Lamborghini: Εργοστασιακή αποκατάσταση για τη μοναδική Miura SVR

Lamborghini: Εργοστασιακή αποκατάσταση για τη μοναδική Miura SVR

H μία και μοναδική Miura SVR, μια ειδική παραγγελία στην επίσης ειδική παραγγελία της SVJ έγινε σαν καινούργια ύστερα από 19 μήνες σκληρής δουλειάς.

Η ιστορία της Lamborghini Miura, του πρώτου ούλτρα σπορ της εποχής με μοτέρ V12 στο κέντρο, είναι όπως σε όλα τα σούπερκαρ της δεκαετίας του ’60: Περίπλοκη. Μεταξύ των πολλαπλών παραλλαγών που κατασκευάστηκαν, ορίστε και ένα πιο σπάνιο από τις ήδη σπάνιες Miura, καθώς υπάρχει μόνο ένα κομμάτι. Η Miura SVR έρχεται από 19 μήνες αποκατάστασης.

Υπήρχε η Lamborghini Miura και στη συνέχεια... όλες οι άλλες εκδόσεις. Τα πάντα ξεκίνησαν από την έκτακτη Jota που ετοιμάστηκε από τη Lamborghini κατόπιν αιτήματος του οδηγού-δοκιμαστή της εποχής, του Bob Wallace, και στη συνέχεια μεταπωλήθηκε σε έναν ιδιώτη συλλέκτη. Αυτός τον Απρίλιο του 1971 την τράκαρε στον περιφερειακό της Brescia (που δεν είχε δοθεί ακόμη στην κυκλοφορία) και το αυτοκίνητο κάηκε ολοσχερώς. Στη συνέχεια, πολλοί πελάτες ζήτησαν από τη Lamborghini να αναδημιουργήσει μια ριζοσπαστική Miura με βάση τη Jota. Ο κατασκευαστής της Sant’Agata ανταποκρίθηκε στο αίτημα, φτιάχνοντας πέντε αντίγραφα της Miura SVJ και ένα μοναδικό που το βάφτισε SVR, κατόπιν παραγγελίας ενός Γερμανού εισαγωγέα.

Lamborghini Miura SVR

Έχοντας αλλάξει χέρια πολλές φορές, η Miura SVR τελικά επέστρεψε στο πάτριο έδαφος και στο επίσημο ατελιέ αποκατάστασης της Lamborghini, το PoloStorico. Εκεί, για 19 μήνες, η ιταλική φίρμα βάλθηκε να ξανακάνει τα πάντα όπως εκείνη την πρώτη φορά που η SVJ αντίκρισε τον ουρανό της Sant’Agata. Ο διευθυντής του προγράμματος εξήγησε επίσης ότι το έργο της αποκατάστασης ήταν τιτάνιο, δεδομένου ότι τα σχέδια της εποχής ήταν απλώς άχρηστα.

Lamborghini Miura SVR

Σήμερα, η Miura SVR ξαναβρήκε την εκπληκτική φόρμα της. Ξεκινώντας από μια Miura S, η Lamborghini αναθεώρησε πλήρως την αεροδυναμική με αυτό τη σταθερή πτέρυγα στην οροφή και μια σπέσιαλ «λάμα» εμπρός. Ο κινητήρας υπέστη σημαντική βελτίωση (ελεύθερη εξάτμιση, νέα καρμπιρατέρ, ξηρό κάρτερ...) ανεβάζοντας πάνω από 400 άλογα σε ένα αυτοκίνητο που δεν ξεπερνά τα 1.300 kg.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H πρώτη του PoloStorico με Lamborghini Miura SV 1971

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lamborghini Miura 1966-1973

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανανεωμένο μουσείο Lamborghini

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια Lamborghini 350GT ξαναβρίσκει τη νιότη της [video]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Lamborghini γιορτάζει τα 50ά των Espada και Islero

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube