VW Group: Θα είμαστε πρώτη δύναμη στα ηλεκτρικά έως το 2025!
O όμιλος VW, δια στόματος Herbert Diess, δήλωσε ότι θα είναι ο Νο 1 κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκίνητων στον κόσμο έως το 2025, αφήνοντας πίσω του την Tesla.
Η στρατηγική του ομίλου VW είναι ξεκάθαρη. Οι Γερμανοί έχουν βάλει ως στόχο να εξελιχθούν στη Νο 1 δύναμη στο χώρο της ηλεκτροκίνησης και μάλιστα πιστεύουν πως θα πετύχουν το σκοπό τους έως το 2025.
«Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο και μέσα σε όλους τους στόχους που έχουμε θέσει ως τώρα. Μένει να ρυθμίσουμε τις τελευταίες παραμέτρους ώστε να οδηγηθούμε στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας του ομίλου, Herbert Diess, στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.
To Group VW έχει κάνει γνωστό εδώ και καιρό ότι έως το 2030 περισσότερες από τις μισές πωλήσεις του παγκοσμίως θα είναι ηλεκτρικά μοντέλα. Πλέον, πιστεύει ακράδαντα ότι θα ξεπεράσει και την Tesla σε πωλήσεις μέχρι το 2025! Ακούγεται φιλόδοξο ειδικά εάν αναλογιστούμε ότι η αγορά των EV’s το 2020 αντιπροσώπευε μόλις το 3% των παγκόσμιων πωλήσεων. Με τους ρυθμούς πάντως που κινούνται οι κατασκευαστές στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων τίποτα δεν είναι απίθανο...
Ο όμιλος άλλωστε έχει δεσμευτεί ότι θα παράγει αυτοκίνητα στην πλειοψηφία τους μηδενικών εκπομπών ρύπων έως το 2040 και θα μετατραπεί σε ένα «climate neutral» οργανισμό έως το 2050.
Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της χρήσης κοινών ηλεκτρικών πλατφόρμων για την κατασκευή των μοντέλων του ομίλου και αρκετών νέων εξειδικευμένων, όπως για παράδειγμα της νέας ευμετάβλητης πλατφόρμας SSP πάνω στην οποία θα πατήσει το μελλοντικό και αμιγώς ηλεκτρικό Α8 το 2026.
Οι Γερμανοί, επενδύουν επίσης πολλά και στις μπαταρίες. Βρίσκονται όπως δηλώνουν οι ίδιοι ένα βήμα πριν την παρουσίαση μιας νέας γενιάς μπαταριών οι οποίες θα μπορούν με μικρές διαφοροποιήσεις να εφοδιάσουν όλα τους τα μοντέλα, θα προσφέρουν μεγαλύτερη εμβέλεια κίνησης στα οχήματα τους και φυσικά θα μειώσουν το κόστος κατά 50% σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα. Αυτή η νέα γενιά μπαταριών θα παραχθεί σε έξι εργοστάσια σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Μένει λοιπόν να δούμε ποια θα είναι τα αποτελέσματα του νέου αυτού σχεδίου του γερμανικού ομίλου και ποια η στάση του ανταγωνισμού.