Volvo, μόνο SUV και σεντάν, τέλος στα παραδοσιακά στέισον

Volvo, μόνο SUV και σεντάν, τέλος στα παραδοσιακά στέισον

Η Volvo θα δώσει προτεραιότητα στα SUV και στις μπερλίνες αντί να διευρύνει την γκάμα της με νέα στέισον ή άλλους τύπους αμαξώματος, όπως επιβεβαίωσε ο CEO της εταιρείας, Jim Rowan.

Volvo

Όταν ο ο CEO της εταιρείας, Jim Rowan, ρωτήθηκε αν βλέπει ένα μέλλον χωρίς τα παραδοσιακά στέισον της Volvo, απάντησε κατηγορηματικά «Ναι! Διότι νομίζω ότι η αγορά έχει αλλάξει». Σε αντίθεση με ό,τι είχε δηλώσει εξίσου κατηγορηματικά ο προηγούμενος CEO, Håkan Samuelsson. 

«Είναι ακριβό να φέρνουμε νέα μοντέλα στην αγορά και είναι ακριβό να τα διατηρούμε», εξήγησε ο Rowan. «Οπότε, πρέπει να κάνουμε μια επιλογή: Αντί να λανσάρουμε ένα νέο V90, μήπως είναι καλύτερο να φτιάξουμε αυτό το αυτοκίνητο με διαφορετικό τρόπο; Έχουμε τις εκδόσεις Black, τις εκδόσεις Cross Country, διαθέτουμε διαφορετικές εκδοχές του ίδιου βασικού αυτοκινήτου». Ο Rowan υπογράμμισε ότι αυτή η στρατηγική είναι πολύ πιο οικονομικά αποδοτική, καθώς «είναι πολύ πιο φθηνό και πιο αποδοτικό να αυξήσουμε τον όγκο παραγωγής μέσω της ίδιας πλατφόρμας».

Η Volvo, περήφανη άλλοτε για τα στέισον που έφτιαχνε, θα επικεντρωθεί στα SUV και σεντάν στο μέλλον, ίσως και σε σπορ εκδόσεις

Volvo

Ο CEO της Volvo δικαιολόγησε αυτή τη στρατηγική, λέγοντας: «Κάνουμε πολύ συνειδητές επιλογές για το πού θέλουμε να ανταγωνιστούμε. Διαφοροποιούμαστε μέσω των SUV: με ψηλή θέση οδήγησης, υψηλή ασφάλεια – και πιστεύουμε ότι μπορούμε να διατηρήσουμε αυτό το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Είναι πολύ πιο εύκολο από το να ασχολούμαστε με πολλά και διαφορετικά μοντέλα».

Από την άλλη πλευρά, το να επικεντρωθεί η εταιρεία μόνο σε τέτοια μοντέλα ανοίγει τον δρόμο για τα Audi RS και BMW M να ανταγωνιστούν άμεσα και με μεγάλη επιτυχία τα SUV της Volvo. Ο υπεύθυνος προϊόντος και στρατηγικής, Erik Severinson, δήλωσε: «Πάντα υπάρχουν ιδιαίτερες προτιμήσεις. Υπάρχει κόσμος που θέλει την ευελιξία ενός οικογενειακού αυτοκινήτου συνδυασμένο με τις σπορ  επιδόσεις».

«Υπάρχουν αυτοκίνητα με τα οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε ειδικές εκδόσεις», πρόσθεσε. «Αλλά δεν μπορούμε να μεταπηδήσουμε σε κάτι εντελώς νέο… καταλαβαίνετε τι εννοώ;».

Δείτε πώς υποστήριζε πριν από οκτώ χρόνια τα στέισον η Volvo που αποτελούσαν μέρος του DNA της

Η Volvo αποκάλυψε πρόσφατα το νέο ES90 και προετοιμάζεται να παρουσιάσει το ολοκαίνουργιο EX60, μια ηλεκτρική εναλλακτική στο ανανεωμένο XC60, μέσα στο επόμενο έτος. Σε συμφωνία με τη στρατηγική του Rowan, η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης το EX30 Cross Country, μια πιο περιπετειώδη εκδοχή του μικρότερου ηλεκτρικού της SUV. Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται τους επόμενους μήνες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόφαση της Volvo να εγκαταλείψει τα παραδοσιακά στέισον προκάλεσε αντιδράσεις. Ο εμπορικός διευθυντής της Volvo UK, Robert Deane, δήλωσε πρόσφατα ότι η διακοπή των V60 και V90 το 2023 ήταν λάθος, προτού επαναφερθούν το 2024. «Όταν λες σε έναν πελάτη λιανικής ότι δεν έχεις στέισον, πηγαίνει και αγοράζει από κάποιον άλλο», τόνισε.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube