Volkswagen, νέο υλικό βίγκαν για να αντικαταστήσει το δέρμα

Volkswagen, νέο υλικό βίγκαν για να αντικαταστήσει το δέρμα

Με γνώμονα την καινοτομία και την οικολογική υπευθυνότητα, η Volkswagen ενδιαφέρεται για νέα υλικά στον εξοπλισμό του εσωτερικού των αυτοκινήτων της. Το βιομηχανικό δέρμα κάνναβης επιλέχθηκε από τη γερμανική μάρκα σε αντικατάσταση του φυσικού δέρματος.

Volkswagen

Μέχρι το 2028, η Volkswagen σχεδιάζει να εξοπλίζει το εσωτερικό των μοντέλων της με δέρμα από βιομηχανική κάνναβη.

Σε συνεργασία με τη γερμανική start-up Revoltech, ο κατασκευαστής από το Wolfsburg εργάζεται πάνω στην εξέλιξη μιας νέας βιώσιμης επιφάνειας στα μοντέλα του. Το υλικό στο οποίο επικεντρώθηκαν οι δύο εταιρείες αποτελείται από 100% κάνναβη βιολογικής προέλευσης και χρησιμοποιεί υπολείμματα από τη βιομηχανία κάνναβης.

«H αειφόρος χρήση των πόρων είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας», τόνισε ο Andreas Walingen, επικεφαλής στρατηγικής της για τη Volkswagen

Volkswagen

Αυτή η επιφάνεια νέας γενιάς, που ονομάζεται LOVRTM (χωρίς δέρμα, λάδια και υπολείμματα), θα μπορούσε να αντικαταστήσει το συνθετικό ή φυσικό δέρμα που εξοπλίζει πολλά από τα μοντέλα της μάρκας. Η Revoltech διευκρινίζει ότι η ίνα κάνναβης συνδυάζεται με μια βιολογική κόλλα «με τη χρήση ειδικής τεχνολογίας». Το σύνολο αντιμετωπίζεται «για να γίνει ένα επιφανειακό υλικό που προορίζεται ειδικά για την αυτοκινητοβιομηχανία».

Το οικολογικό δυναμικό της κάνναβης βρίσκεται στον κύκλο ζωής της. Αυτό το υλικό είναι πλήρως ανακυκλώσιμο ή κομποστοποιήσιμο μόλις φτάσει στο τέλος της διάρκειας της ζωής του. Η Volkswagen προσθέτει ότι παράγεται «από υπολείμματα της βιομηχανίας κάνναβης που δεν έχουν πλέον καμία άλλη χρήση». Σύμφωνα με τον Γερμανό κατασκευαστή, το υλικό έχει ήδη λάβει «πολύ θετικά» σχόλια στις πρώτες έρευνες πελατών.

Volkswagen

Όπως εξηγεί ο Andreas Walingen, επικεφαλής στρατηγικής της Μάρκας για τη Volkswagen, «η αειφόρος χρήση των πόρων είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας. Αυτή η λογική είναι επομένως σταθερά τοποθετημένη στις ενέργειές μας». Και με ρεαλισμό ο Walingen προσέθεσε ότι, «στόχος μας είναι να συμβιβάσουμε τις επιθυμίες των πελατών, τις απαιτήσεις όσον αφορά τη βιώσιμη ανάπτυξη και τα συμφέροντα της εταιρείας».

Πηγή VW Newsroom

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube