
Dacia, απλοποιεί τις ονομασίες των μοντέλων της
Η Dacia τροποποιεί την ονομασία των μηχανικών της συνόλων για να τονίσει έτι περισσότερο την μετάβασή της προς την ηλεκτρική κινητικότητα.


Εδώ και περίπου ένα μήνα, η Dacia προχωρά σε μια σημαντική αλλαγή στρατηγικής, αναβαθμίζοντας την ονοματολογία των κινητήρων της ώστε να προβάλλεται με μεγαλύτερη σαφήνεια η ήπια υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί ήδη σε μεγάλο μέρος της γκάμας της.
Στόχος της ρουμαντικής φίρμας είναι να καταστεί πιο ευδιάκριτη η διαφορά ανάμεσα σε απλούς θερμικούς κινητήρες κι εκείνους που ενσωματώνουν υβριδικά στοιχεία, προσφέροντας οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές χωρίς να επηρεάζεται η οδηγική εμπειρία.
Στόχος της Dacia είναι να καταστεί πιο ευδιάκριτη η διαφορά ανάμεσα σε απλούς θερμικούς κινητήρες κι εκείνους που ενσωματώνουν υβριδικά στοιχεία
Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις βασίζονται σε μια μικρή επιπλέον μπαταρία (12 έως 48V), που ανακτά την ενέργεια κατά την επιβράδυνση και τη χρησιμοποιεί για να υποστηρίξει τον κινητήρα στις επιταχύνσεις και να τροφοδοτήσει ηλεκτρικά συστήματα. Μια λύση που μειώνει -όπως προείπαμε- όχι μόνο την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές CO2.
Μέχρι πρότινος, οι εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία έφεραν την ίδια ονομασία με συμβατικές θερμικές εκδόσεις. Πράγματι λοιπόν, μεταξύ των εκδόσεων TCe 90, TCe 110 και TCe 130, ήταν πολύ δύσκολο να γνωρίζεις ποια είναι η ήπια υβριδική. Ή για την ακρίβεια θα έπρεπε να είσαι πολύ καλά διαβασμένος.
Με τη νέα στρατηγική ονοματοδοσίας, η Dacia επιθυμεί να διευκολύνει την κατάσταση. Έτσι λοιπόν, οι στις ήπια υβριδικές εκδόσεις προστίθεται το χαρακτηριστικό «mild hybrid» (mild hybrid 130). Ταυτόχρονα, η ονομασία «TCe 90 CVT» μετατρέπεται σε «TCe 90 auto». Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής επανατοποθέτησης, η Dacia υιοθετεί νέα γραφή για τις τεχνολογίες της ευρύτερα.
Αναλυτικότερα, η ονομασία «HYBRID» γίνεται «hybrid», το Spring Electric εμφανίζεται ως «electric», οι εκδόσεις εξοπλισμού γράφονται πλέον με πεζά (essential) και τέλος, το γνωστό σύστημα διπλού καυσίμου «ECO-G» αναγράφεται πλέον ως «Eco-G».
Η ανανέωση αυτή προφανώς και δεν αλλάζει τις τεχνολογίες, αλλά κάνει πιο ευδιάκριτο το περιεχόμενο για τον καταναλωτή. Ειδικά σε μια εποχή όπου η εξηλεκτρισμός είναι για τα καλά στη ζωή μας, η σαφής πληροφόρηση γύρω από το είδος του κινητήρα αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα τόσο για την επιλογή του κατάλληλου μοντέλου, όσο και για την επικοινωνιακή ταυτότητα της μάρκας.