Τίτλοι τέλους για τα Ford S-MAX και Galaxy
Η Ford μεταβαίνει με γοργούς ρυθμούς σε ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον και λέει αντίο σε διάφορα μοντέλα της, με τελευταία θύματα τα S-MAX και Galaxy.
Αφού αποχαιρέτησε το Fiesta, η Ford ετοιμάζεται να πει αντίο στα S-MAX και Galaxy, τα οποία θα είναι τα επόμενα θύματα της μετάβασης της μάρκας σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. O κατασκευαστής ανακοίνωσε ότι τα βιβλία παραγγελιών των δύο μοντέλων έκλεισαν και η παραγωγή τους θα σταματήσει οριστικά την Άνοιξη του 2023.
Το Galaxy λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 1996 έπειτα από συνεργασία της Ford με το γκρουπ VW. Το τελευταίο, διέθετε στην γκάμα του τα αδελφά VW Sharan και SEAT Alhambra. Η δεύτερη γενιά του μπήκε στην παραγωγή το 2006, βασιζόμενη στην πλατφόρμα του Mondeo. Η τρίτη και τελευταία γενιά του κυκλοφόρησε το 2015 και μέχρι σήμερα η Ford έχει πουλήσει στην Ευρώπη πάνω από 820.000 αντίτυπα.
Το Ford S-MAX λανσαρίστηκε πλάι στη δεύτερη γενιά του Galaxy το 2006, με τη δεύτερη γενιά του να μπαίνει στην παραγωγή προς τα τέλη του 2015. Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί περίπου 570.000 κομμάτια.
Να σημειώσουμε ότι το 2021, με τα SUV να είναι πλέον ο απόλυτος κυρίαρχος της αγοράς, η Ford πούλησε στην Ευρώπη 4.700 Galaxy και 7.400 S-MAX, την ίδια στιγμή που οι πωλήσεις της Mustang Mach-Ε ξεπέρασαν τις 20.000 μονάδες.
Θυμίζουμε ότι η Ford σκοπεύει μέχρι το 2024 να προσθέσει στη γκάμα της επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα, μεταξύ των οποίων ένα μεσαίο crossover που θα παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ μέχρι το 2026 θέλει να διαθέτει στην Ευρώπη 600.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε ετήσια βάση.