Τίτλοι τέλους για το Škoda Fabia;

Τίτλοι τέλους για το Škoda Fabia;

Μετά το Ford Fiesta και το VW Polo, ένα ακόμα σουπερμίνι με πλούσια ιστορία, το Škoda Fabia φαίνεται ότι θα περάσει στην ιστορία εξαιτίας των νέων προδιαγραφών ρύπων Euro 7.

Škoda Fabia

Μετά το οριστικό τέλος του Ford Fiesta αλλά και το VW Polo που ετοιμάζεται να ρίξει αυλαία, όλα δείχνουν ότι άλλο ένα σουπερμίνι με πλούσια ιστορία θα περάσει στην ιστορία.

Μιλώντας στο βρετανικό Autocar, το αφεντικό της Škoda, Klaus Zellmer, ανέφερε ότι η αναβάθμιση του Fabia, έτσι ώστε να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 7, θα εκτόξευε το κόστος αγοράς.

«Θα είναι αδύνατο το Fabia να παραμείνει προσιτό και κανένας δε θα το αγοράζει» δήλωσε συγκεκριμένα ο Zellmer.

Škoda Fabia

Θυμίζουμε ότι πριν από μερικούς μήνες, στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε σε δηλώσεις του και ο CEO της VW, Thomas Schäfer, για το Polo. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, είχε αναφέρει ότι ένα αυτοκίνητο της σουπερμίνι κατηγορίας για να ικανοποιήσει τις προϋποθέσεις της νόρμας Euro 7 θα είναι από €3.000 έως €5.000 ακριβότερο. Γεγονός που θα οδηγήσει στο θάνατο τα αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας/κατηγορίας, κάνοντάς τα ουσιαστικά απρόσιτα για τους καταναλωτές.

Σε περίπτωση που VW και Škoda πάρουν την τελική απόφαση για το τέλος των Polo και Fabia, είναι πολύ πιθανό το ίδιο μονοπάτι να ακολουθήσει και το SEAT Ibiza.

Skoda Fabia

Πάντως, η τριάδα σουπερμίνι του γκρουπ VW θα έχει από το 2025 να αντιμετωπίσει μεταξύ άλλων και ομόσταβλο ανταγωνισμό με το ηλεκτρικό VW ID.2all και τα αδελφά μοντέλα του από τις SEAT και Škoda που θα έχουν τιμή εκκίνησης γύρω στις €25.000.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube