Τέλος τα αυτοκίνητα για τη SEAT που στρέφεται στη μικροκινητικότητα
Η έντονη φημολογία των τελευταίων μηνών επιβεβαιώθηκε, με τη SEAT να παραχωρεί την θέση της στην Cupra, όσο αφορά την παραγωγή αυτοκινήτων και να στρέφεται στη μικροκινητικότητα.
Η άνοδος και η επιτυχία της Cupra αναγκάζει τον όμιλο VW να επανεξετάσει το μέλλον της SEAT και να την μετατρέψει από μια mainstream αυτοκινητοβιομηχανία, σε μια εταιρεία ηλεκτρικής μικροκινητικότητας. Ήταν ένα σενάριο που ακούγαμε μήνες και πλέον επιβεβαιώθηκε από τον πρόεδρος της εταιρείας, Thomas Schäfer.
«Το μέλλον της SEAT είναι η Cupra» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Schäfer, όταν ρωτήθηκε για το μέλλον της ισπανικής φίρμας στα εγκαίνια της έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου.
Ο Schäfer δήλωσε ότι τα τωρινά μοντέλα της Seat θα συνεχίσουν να παράγονται έως ότου ολοκληρωθεί ο κύκλος της ζωής τους Προσθέτοντας ότι κανένα απ’ αυτά δεν θα αντικατασταθεί και ότι ο Όμιλος Volkswagen θα βρει έναν νέο ρόλο για το μέλλον.
Διατηρώντας το όνομα SEAT που δεν θα αποσυρθεί, η εταιρεία θα στραφεί σε άλλα οχήματα και λύσεις κινητικότητας, όπως τα ηλεκτρικά σκούτερ και τα microcars. O Schäfer τόνισε ακόμα ότι είναι απαγορευτικό να επενδύσει κανείς στη SEAT και την Cupra όσο διατηρούν αμφότερες το ρόλο mainstream μαρκών. Και δεδομένου πως οι δυνατότητες κέρδους για την Cupra είναι τελικά πολύ μεγαλύτερες, ο «όμιλος VW θα επενδύσει ακόμα πιο έντονα στην Cupra τα επόμενα χρόνια».
Η Cupra μετεξελίχθηκε πολύ γρήγορα από τμήμα επιδόσεων της SEAT, σε αυτόνομη μάρκα αποκτώντας δικά της ξεχωριστά μοντέλα όπως τα Formentor και Tavascan. Η παραγωγή του τελευταίου έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2025 στο εργοστάσιο της SEAT στο Martorell της Ισπανίας.
Η εταιρεία έχει προαναγγείλει επίσης ένα νέο εισαγωγικό μοντέλο, το οποίο προλόγισε το πρωτότυπο Cupra Urban Rebel, καθώς και ένα ηλεκτρικό σπορ που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Cupra DarkRebel.