Τέλος για το Abarth 500, τη θερμική «αντιστασιακή» σπορ βολίδα
Ύστερα από μια μακροχρόνια καριέρα, πέφτουν οι τίτλοι του τέλους για το βενζινοκίνητο Abarth 500. Θα μας λείψει, όσο και η λαλίστατη την εξάτμισή του από… φανάρι σε φανάρι.
Η Abarth έχει μετεξελιχτεί πλέον σε 100% ηλεκτρική φίρμα. Εκτός από το 600e που αναμένεται να ενταχθεί στην γκάμα με 280 ίππους και εμπρός κίνηση, ο Ιταλός κατασκευαστής έχει ακόμη στον κατάλογο το 500e με το ηλεκτρομοτέρ του να αποδίδει τη μέτρια ισχύ των 155 ίππων.
Στο site της ελληνικής αντιπροσωπείας όμως, εξακολουθούν να υφίστανται οι βενζινοκίνητες βολίδες του Σκορπιού, με το Abarth 595 με τα 165 άλογα και το 695 με τα 180. Σε ερώτησή μας για το αν υπάρχει έστω κι ένα κομμάτι απόθεμα, η απάντηση ήταν «δεν υπάρχει τίποτα». Οι μικροί Σκορπιοί που έκαιγαν βενζίνη λοιπόν έχουν τελειώσει για το εργοστάσιο, έχουν τελειώσει και για τους Έλληνες πιθανούς ενδιαφερόμενους. οπότε ό,τι βλέπετε γι' αυτούς στο site, σύντομα θα διαγραφούν...
Τα σπορ αυτοκίνητα με μοτέρ εσωτερικής καύσης έχουν τελειώσει για τα μαζικά εμπορικά σήματα του Ομίλου Stellantis
Να θυμίσουμε ότι το Abarth 500 λανσαρίστηκε το 2008, με έναν 1.400άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο T-Jet με 135 ίππους. Στη συνέχεια, η ισχύς του αυξήθηκε αρκετές φορές, φτάνοντας τους 180 ίππους και ακόμη και τους 190 ίππους στο Biposto. Μια σκληροπυρηνική έκδοση εξοπλισμένη με κιβώτιο dog ring -ίσια γρανάζια- και πυργολεβιέ. Και του δικού μας του Αργύρη Τούντα του άρεσε πολύ οδηγώντας στην πίστα του Varano, όπως μπορείτε να διαβάσετε και να δείτε το video, εδώ!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Abarth 595 Competizione 180 PS
Εκείνο που είναι επιβεβαιωμένο είναι ότι στο άμεσο μέλλον η Abarth δεν πρόκειται να λανσάρει ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Από την άλλη, το FIAT 500e θα εντάξει στην γκάμα του σύντομα μια βενζινοκίνητη έκδοση που θα το βοηθήσει να επανέλθει σε εμπορική τροχιά. Όμως τα θερμικά σπορ αυτοκίνητα μεταξύ των μαζικών εμπορικών σημάτων του Ομίλου Stellantis έχουν ομοίως τελειώσει.
Εμείς από την πλευρά μας, εμπρός στη νέα εποχή της Abarth (παιδιά, Άμπαρτ προφέρεται όχι Άμπαρθ) υποσχόμαστε να επανέλθουμε με μια εκτενή ανάλυση για την ταραχώδη και μεγαλειώδη πορεία της φίρμας.