Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινούνται λιγότερο από τα θερμικά
Πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις ΗΠΑ αποκάλυψε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διανύουν λιγότερα χιλιόμετρα σε σύγκριση με τις υπόλοιπες κατηγορίες αυτοκινήτων.
Το πανεπιστήμιο του George Washington (GW) προχώρησε σε μία ενδιαφέρουσα μελέτη, από την οποία προέκυψε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διανύουν λιγότερα χιλιόμετρα σε ετήσια βάση, εν συγκρίσει με τα βενζινοκίνητα, τα plug-in hybrid και τα υβριδικά.
Οι ερευνητές, χρησιμοποίησαν ως δείκτη τους τα οδόμετρα από από 12,5 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και 11,4 εκατομμύρια μεταχειρισμένα SUV που διατέθηκαν προς πώληση μεταξύ 2016 και 2022. Διαπίστωσαν λοιπόν πως τα θερμικά, επαναφορτιζόμενα υβριδικά και υβριδικά σύνολα διανύουν 7.205 km περισσότερα από τα αυτοκίνητα με ηλεκτρικό μοτέρ.
Οι άνθρωποι πίσω από την έρευνα εικάζουν ότι αυτή η διαφορά είναι απόρροια της πρακτικής των ιδιοκτητών, οι οποίοι χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως δεύτερα. Παράλληλα, ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας έγκειται στις ηλεκτρικές υποδομές που υπάρχουν, μιας και σύμφωνα με την έρευνα, πολλοί κάτοχοι EV έχουν το άγχος της αυτονομίας.
Σύμφωνα με έρευνα πανεπιστημίου των ΗΠΑ, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διανύουν κατά μέσο όρο 7.205 km λιγότερα σε σύγκριση με θερμικά
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Toyota φρενάρει τα EV και ρίχνει το βάρος στα υβριδικά
Ο John Helveston, ένας από τους συγγραφείς της μελέτης και Επίκουρος Καθηγητής Μηχανικής Διοίκησης και Μηχανικής Συστημάτων του πανεπιστημίου GW, υποστηρίζει ότι το μέσο αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης διανύει 18.735 km ετησίως, με το μέσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο να καλύπτει απόσταση 11.530 km.
Η διαφορά αυτή ήταν αισθητά μικρότερη στα SUV, με τα θερμικά να καλύπτουν 20.832 km, τη στιγμή που τα αντίστοιχα EV καλύπτουν 17.038 km ετησίως. Είναι ενδιαφέρον επίσης ότι τα μοντέλα της Tesla διάνυσαν 14.139 km ετησίως, σύγκριση με τα 10.034 km ετήσια χιλιόμετρα των ηλεκτρικών οχημάτων των υπόλοιπων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ο ερευνητής πρόσθεσε εκτός των άλλων, ότι μελέτες όπως αυτή θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν από φορείς χάραξης πολιτικής και ρυθμιστικές αρχές για τη σύνταξη και την εφαρμογή κανονισμών για τις εκπομπές.
Για παράδειγμα, η τελευταία ανάλυση από την EPA υποθέτει ότι τα EV διανύουν τον ίδιο αριθμό χιλιομέτρων με τα θερμικά αυτοκίνητα, κάτι που όπως φαίνεται όμως δεν συμβαίνει στην πράξη.