Σε δύο πλατφόρμες η νέα BMW Σειρά 3;
Αμιγώς ηλεκτρική αλλά και με θερμικούς κινητήρες; Η νέα Σειρά 3 της BMW ενδεχομένως να προσφέρει τα πάντα στο κοινό της! Με τι κόστος όμως είναι το ερώτημα...
Η «Neue Klasse» ηλεκτρική αρχιτεκτονική της BMW θα παρουσιαστεί επίσημα το 2025. Γνωρίζουμε ήδη από καιρό, ότι η επόμενη «3άρα» θα είναι το πρώτο μοντέλο των Βαυαρών που θα εγκαινιάσει τη νέα τάξη πραγμάτων στους κόλπους του Γερμανού κατασκευαστή.
Μια ενδιαφέρουσα φήμη ωστόσο που ακούγεται έντονα το τελευταίο διάστημα, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι πολλά υψηλόβαθμα στελέχη της BMW κρίνουν, ότι το κοινό δε θα είναι έτοιμο σε λιγότερο από 3 χρόνια για την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση της θρυλικής Σειράς 3. Κάτι που σημαίνει ότι εγκυμονεί ο κίνδυνος να αποτύχει εμπορικά το μεγαλύτερο ίσως πρότζεκτ των Βαυαρών!
Προτείνουν λοιπόν να υπάρχουν ταυτόχρονα δύο πλατφόρμες. Μία αμιγώς ηλεκτρική και μία ακόμα για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επιθυμούν ουσιαστικά οι θερμικές εκδόσεις να πατήσουν στην υπάρχουσα Clar Modular platform της BMW (συμβατή και με υβριδικά συστήματα κίνησης) και η Neue Klasse αρχιτεκτονική να υποστηρίξει τη νέα ηλεκτρική Σειρά 3 (φημολογείται ότι η εσωτερική κωδική ονομασία είναι NA0) η οποία ζητούν μάλιστα να ξεκινήσει την εμπορική της σταδιοδρομία το 2027.
Η τρέχουσα «3αρα» έκανε το ντεμπούτο της στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού το 2018, ενώ πρόσφατα ανανεώθηκε, στα μέσα ουσιαστικά του κύκλου ζωή της. Εάν η BMW ακολουθήσει τον τυπικό κύκλο ζωής στα οχήματα της, τότε το νέο μοντέλο θα πρέπει να παρουσιαστεί επίσημα το 2025.
Χρονικά, αυτό συμπίπτει με την παρουσίαση της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας «Neue Klasse». Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται είναι απλό: Είναι η BMW σε θέση να πάρει το ρίσκο και να παρουσιάσει τη νέα Σειρά 3 αποκλειστικά ως ηλεκτρική; Κι αν όχι, μπορεί να αντέξει οικονομικά –πάντα με τις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες- την παραγωγή ενός μοντέλου σε δύο διαφορετικά «πατώματα»; Σύντομα, η ίδια η BMW, θα δώσει την απάντηση που χρειαζόμαστε.