Πώς θα σας φαινόταν ένα 7θέσιο Suzuki Jimny;
Το Suzuki Jimny δεν χωρά αμφιβολία πως είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά off-roader της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής. Αλήθεια, τι θα λέγατε για μία 7θέσια εκδοχή του;
Δεν χωρά αμφιβολία πως το Suzuki Jimny είναι ένα μοντέλο σταθμός για την ιστορία της Suzuki. Ξεκίνησε την εμπορική του πορεία ως τρίθυρο, για να μετατραπεί τελικά σε 5πoρτο αυτοκίνητο. Φαίνεται όμως πως μπορεί να… μεγαλώσει κι άλλο.
Η αλήθεια είναι πως πολλά από τα παραδοσιακά off-roader είτε διατηρούν (Jeep Wrangler) είτε επιστρέφουν (Toyota Land Cruiser) στον ρετρό, τετραγωνισμένο σχεδιασμό των προγόνων τους. Αυτή η σχεδιαστική τάση, αποτέλεσε το έναυσμα για τα πρώτα ψηφιακά σχέδια μιας 7θέσια παραλλαγής του Suzuki Jimny.
Η εξωτερική σχεδίαση του 7θέσιου Suzuki Jimny παραμένει αμετάβλητη, διατηρώντας τις τετραγωνισμένες γραμμές του και κατ’επέκταση τον κλασικό, ρετρό χαρακτήρα του
Το 5πορτο Jimny, μήκους 4 μέτρων είναι κανονικά διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές (όχι μόνο στην Ευρώπη) προσφέροντας περισσότερους χώρους και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από το μικρότερο αδερφάκι του, το οποίο υστερούσε σημαντικά στον τομέα αυτό.
Το εμβληματικό off-roader του Ιάπωνα κατασκευαστή, στην 7θέσια διάταξη του, όπως είναι λογικό μεγάλωσε ακόμα περισσότερο (4,5 μέτρα) προκειμένου να είναι σε θέση να φιλοξενήσει με άνεση τους επιβάτες του (διάταξη 2+3+2). Φυσικά η εξωτερική του σχεδίαση παραμένει αμετάβλητη, διατηρώντας τις τετραγωνισμένες γραμμές του και κατ’επέκταση τον κλασικό, ρετρό χαρακτήρα του. Που σε πολλές περιπτώσεις αρέσει!
Σύμφωνα πάντα με το όραμα των σχεδιαστών του, το Suzuki Jimny δεν θα φορούσε τον γνώριμο ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα των 1.4 lt με τους 102 PS αλλά ένα εξελιγμένο, εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Όμοιο με εκείνο του του Toyota RAV4 Hybrid. Λογική το δίχως άλλο σκέψη, πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που οι δύο κατασκευαστές διατηρούν άψογες σχέσεις.
Αυτό που δεν θα άλλαζε θα ήταν το σύστημα τετρακίνησης Suzuki AllgripPro με το κιβώτιο υποπολλαπλασισμού των σχέσεων, το σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης και πολλά άλλα. Στον βωμό της πρακτικότητας και των χώρων όμως, θα «θυσιαζόταν» ένα μέρος των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του μοντέλου. Κι αυτό γιατί ο αυξημένος πίσω πρόβολος θα άλλαζε τη γωνία ράμπας και την γωνία απόχωρησης.
Για το τέλος, αφήσαμε την τιμή, η οποία θα ήταν μεν αλμυρή (μεταξύ €35-40.000) αλλά σίγουρα αρκετά χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό. Όλα αυτά όμως στην θεωρία, καθώς η Suzuki δεν φαίνεται να σκέφτεται, προσώρας τουλάχιστον να προχωρήσει ένα τέτοιο εγχείρημα.