Porsche: Το 25% των εργαζομένων θα μετεκπαιδευτεί στα EV
Ο επικεφαλής του ανθρώπινου δυναμικού της Porsche ανακοίνωσε ο ίδιος και το ένα τέταρτο των εργαζομένων πρέπει να επανεκπαιδευτούν για να προσαρμοστούν στην ηλεκτρική κινητικότητα.
Ο Andreas Haffner σχοινοβατεί με το κοινωνικό ζήτημα που ανέκυψε στην Porsche, έναν από τους πιο γενναιόδωρους κατασκευαστές με τους υπαλλήλους του. Μέχρι πρότινος, η Porsche είχε ούριο άνεμο στα πανιά της: Τεράστιο περιθώριο κέρδους, αδιάλειπτη ανάπτυξη και γενναιόδωρα μπόνους για τους εργαζομένους της. Αλλά για τον HR της Porsche, η μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα θα επιφέρει βαθιές διαρθρωτικές αλλαγές, από την ανάγκη προσαρμογής των εργαζομένων.
«Πάρτε για παράδειγμα την πληροφορική. Στο μέλλον, η υπολογιστική δύναμη δεν θα προέρχεται πλέον από το δικό σου κέντρο δεδομένων, αλλά από το cloud. Κάτι που επιτρέπει στους εργαζομένους σε αυτόν τον τομέα να επικεντρώνονται σε εργασίες υψηλότερης ποιότητας, όπως για παράδειγμα ως αναλυτές δεδομένων ή κωδικοποιητές στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης». [πηγή: Automobilwoche].
Συγκεκριμένα, «περίπου ένα στα τέσσερα άτομα στην Porsche AG, με 22.000 υπαλλήλους, θα πρέπει να αναπροσανατολιστεί», προειδοποίησε ο Haffner. «Ο στόχος, ωστόσο, είναι να διατηρηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας χάρη στη στρατηγική διαχείριση των δεξιοτήτων των εργαζομένων και έτσι να βρούμε μια εργασία προσαρμοσμένη στον καθέναν», πρόσθεσε ο Haffner. Ο HR της Porsche βάζει στην άκρη τη λύση της μερικής πρόωρης συνταξιοδότησης και τη μείωση του ανθρώπινου δυναμικού… Τουλάχιστον, «κατ’ αρχήν»...
Η Porsche δεν αποτελεί εξαίρεση στη νέα διαμορφωθείσα πραγματικότητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου: Λιγότερο ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται στην παραγωγή και τομείς εμπειρογνωμοσύνης που πρέπει να αναθεωρηθούν για τα γραφεία σχεδιασμού, τη λογιστική, την πληροφορική και οτιδήποτε περιστρέφεται γύρω από αυτά.