Ολοκληρώθηκε η συγχώνευση των Bugatti και Rimac
H νέα εταιρία με τίτλο Bugatti Rimac LLC θα έχει την βάση της στην Κροατία, με την Bugatti όμως να διατηρεί το εργοστάσιο της στην Γαλλία.
Η πολυαναμενόμενη συνεργασία ήρθε να σφραγιστεί και επίσημα με τη δημιουργία της Bugatti Rimac LLC. Το 45% της εταιρίας ανήκει στην Porsche με το υπόλοιπο 55% να ανήκει στο γκρουπ Rimac .
Ο Mate Rimac, ιδρυτής της Rimac διατηρεί ποσοστό 37% των μετοχών της κροατικής εταιρίας με την Porsche να έχει το 24% και το Hyundai Motor Group το 12%. Το υπόλοιπο 27% της εταιρίας ανήκει σε διάφορους επενδυτές.
Ο κλάδος της Rimac ο οποίος εξελίσσει την τεχνολογία γύρω από τις μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ θα λειτουργεί πλέον ανεξάρτητα ως Rimac Technology και θα υπάγεται στο γκρουπ Rimac. Αυτό σημαίνει πως η Rimac Technology θα μπορεί να συνεργαστεί και με άλλες εταιρίες πέρα από τον Κροάτη κατασκευαστή.
Η Bugatti Rimac θα έχει τη βάση της στην Κροατία με τον Mate Rimac να εκτελεί χρέη CEO. Οι δύο μάρκες θα εξακολουθήσουν να είναι ξεχωριστές και να διατηρούν τα εργοστάσια τους στην Γαλλία και Κροατία αντίστοιχα. Ήδη από την στιγμή της ίδρυσης της εργάζονται γύρω στα 430 άτομα στην Bugatti Rimac, με τα 300 να βρίσκονται στην έδρα της Rimac κοντά στο Zagreb της Κροατίας και τα 130 στο Molsheim της Γαλλίας.
Από το 2023 η εταιρία θα έχει βάση τις νέες εγκαταστάσεις της στο Zagreb στις οποίες αναμένεται να απασχολούνται περίπου 2500 εργαζόμενοι.
Ο κόσμος της αυτοκίνησης αναμένει με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα αυτής της συγχώνευσης με την Bugatti ίσως να θυσιάζει τον τερατώδη W16 κινητήρα βενζίνης που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της στον βωμό της ηλεκτροκίνησης.
Μέχρι στιγμής, η Rimac θα συνεχίσει να εξελίσσει και να παράγει τα μοντέλα της όπως το Nevera, ενώ η Bugatti θα εξακολουθήσει να παράγει την Chiron μέχρι και τα τελευταία κομμάτια της να φτάσουν στους αγοραστές τους.