Οι ντίλερ στις ΗΠΑ πιέζουν τον Joe Biden για ομαλότερη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Σε ένα ενιαίο μέτωπο, σχεδόν 4.000 αντιπροσωπείες σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες εκφράζουν τις ανησυχίες τους σχετικά με προτεινόμενους ομοσπονδιακούς κανονισμούς που θα επιβάλλουν μια ταχεία στροφή προς την ηλεκτροκίνηση το προσεχές διάστημα.
Δεν αποτελεί πλέον μυστικό πως η αυτοκίνηση οδεύει με σταθερά (αλλού γρηγορότερα, αλλού πιο ράθυμα) προς την ηλεκτροκίνηση. Άλλωστε ο κυβερνητικός οργανισμός EPA των Ηνωμένων Πολιτειών, έχει θέσει ως στόχο, οι πωλήσεις των νέων, ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αγγίζουν το 60% το 2030 και το 67% το 2032.
Ένας μεγάλος αριθμός επίσημων αντιπροσώπων στις ΗΠΑ όμως, δεν φαίνεται να συμμερίζεται αυτούς τους υψηλούς στόχους, ειδικά σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Για το λόγο αυτό έστειλε επιστολή-έκκληση απευθείας στον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Joe Biden, στην οποία τονίζεται η ανάγκη για μια πιο «μετρημένη» προσέγγιση στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.
Οι αντιπροσωπείες, που εκπροσωπούν μία ευρεία γκάμα από μάρκες αυτοκινήτων και εκτείνονται σε πολιτείες όπως η Καλιφόρνια, το Μίσιγκαν, το Κολοράντο και η Νέα Υόρκη, υποστηρίζουν ότι οι προτεινόμενοι κανονισμοί ξεπερνούν την ετοιμότητα των καταναλωτών για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Στην επιστολή που υπογράφουν 4.000 εξουσιοδοτημένοι διανομείς στις ΗΠΑ, τονίζεται η ανάγκη για μια πιο «μετρημένη» πολιτική γύρω από την ηλεκτροκίνηση
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποιοι κατασκευαστές γυρίζουν σε 100% ηλεκτρικά έως το 2030;
Μια βασική ανησυχία που τονίζεται στην επιστολή περιστρέφεται γύρω από τις τρέχουσες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πιθανοί χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, περιλαμβανομένης της διαθεσιμότητας αξιόπιστων αλλά και επαρκών δικτύων φόρτισης, το αυξημένο κόστος για την απόκτηση ηλεκτρικών μοντέλων και της ανησυχίας που εκφράζουν οι καταναλωτές για την ρεαλιστική αυτονομία των EV.
Παρά τις νομοθετικές προσπάθειες που ήταν προσανατολισμένες σε επενδύσεις υποδομής (όπως εκτεταμένα δίκτυα φόρτισης σε στρατηγικά σημεία) και τις θέσεις εργασίας του 2021, σε συνδυασμό με τη μείωση του πληθωρισμού του 2022, οι αντιπροσωπείες τονίζουν ότι η αγορά χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να περάσει στο επόμενο, εξηλεκτρισμένο βήμα.
Σε αυτό το σημείο, κρίνεται αναγκαίο να τονίσουμε πως οι επίσημοι εισαγωγείς αυτοκινήτων δεν είναι κατά των ηλεκτρικών μοντέλων. «Αυτά τα αυτοκίνητα είναι ιδανικά για πολλούς ανθρώπους και πιστεύουμε ότι η απήχησή τους θα αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου», αναφέρει η επιστολή. «Στην πραγματικότητα, ωστόσο, η ζήτηση των EV σήμερα δεν συμβαδίζει με τον μεγάλο τους όγκο που φτάνει στις αντιπροσωπείες μας σήμερα».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επιστρέφουν στους θερμικούς κινητήρες όσοι έχουν EV;
Ολοκληρώνουν την επιστολή τους, τονίζοντας πως η υπομονή και η ύπαρξη περισσότερου χρόνου θα έχει πολλαπλά οφέλη για όλους, τόσο στον τομέα των, υποδομών, όσο και στην εξέλιξη των μπαταριών αλλά και τις τιμές των αυτοκινήτων.
Ο Mickey Anderson, διευθύνων σύμβουλος της θεωρεί πως το εν λόγω ζήτημα δεν θα πρέπει να πολιτικοποιηθεί. «Δεν είναι ένα ζήτημα που αφορά τους διαξιφισμούς ανάμεσα σε Δημοκρατικούς και Ρεπουμπλικάνους. Ούτε σχετίζεται με την προτίμηση θα θερμικά ή ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Αυτή η επιστολή αφορά στο 100% τον μέσο Αμερικανό καταναλωτή».
Οι εξελίξεις στο ζήτημα αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον.