To νέο ρεκόρ της Porsche Panamera στο Nürburgring

To νέο ρεκόρ της Porsche Panamera στο Nürburgring

Μια ειδική έκδοση της Porsche Panamera πέρασε μια βόλτα από το Nürburgring, με στόχο να σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ της. Και το κατάφερε!

Porsche Panamera Nürburgring

Την περασμένη εβδομάδα, μια ειδική έκδοση της Porsche Panamera βρέθηκε στην Πράσινη Κόλαση και κατάφερε να αναδειχθεί ως η πιο γρήγορη θερμική ή υβριδική executive μπερλίνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 7’ 24” 17.

Πίσω από το τιμόνι της ειδικής αυτής έκδοσης, βρέθηκε ο Lans Kern, δοκιμαστής της γερμανικής φίρμας. Ο ίδιος άνθρωπος που κατείχε και το προηγούμενο ρεκόρ, ολοκληρώνοντας τον ίδιο γύρο με μια Panamera Turbo S, σε χρόνο 7’ 29” 81.

H Porsche Panamera, με χρόνο 7’ 24” 17 έγινε η πιο γρήγορη θερμική ή υβριδική executive μπερλίνα που περνά από το Nürburgring

Porsche Panamera, Nürburgring

«Η νέα Panamera έχει σημειώσει σημαντικά κέρδη στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς. Ειδικά σε τεχνικά απαιτητικές στροφές, όπως εκείνες μεταξύ των τμημάτων «Hohe Acht» και «Brünnchen» της πίστας. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η αεροδυναμική, το πλαίσιο, τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Michelin και πολλά άλλα συνέβαλαν στον καλύτερο χρόνο», τόνισε ο Kern.

Οι προδιαγραφές της εν λόγω έκδοσης δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές. Γνωρίζουμε όμως πως κάτω από το καπό της ήταν τοποθετημένος ένας 8κύλινδρος κινητήρας με υβριδική υποβοήθηση. Το πιθανότερο λοιπόν είναι να πρόκειται για την έκδοση Turbo S E-Hybrid. Οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας πάντως, δήλωσαν πως η Panamera που πέρασε από τη φημισμένη πίστα, δεν θα απέχει σημαντικά από την έκδοση παραγωγής.

Porsche Panamera, Nürburgring

Οι ουσιαστικότερες αλλαγές αφορούσαν τον κλωβό ασφαλείας και το αγωνιστικών προδιαγραφών μπάκετ. Κατά τα λοιπά, πατούσα στα ειδικά διαμορφωμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία αναπτύχθηκαν ειδικά για την Porsche Panamera.

Σημαντικό ρόλο για την επίδοση-ρεκόρ, διαδραμάτισε το αεροδυναμικό πακέτο της εταιρείας, με την τετραπλή πίσω αεροτομή. Το συγκεκριμένο πακέτο, εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Porsche, ώστε να αυξηθεί η κάθετη δύναμη, διατηρώντας παράλληλα τη βέλτιστη αεροδυναμική ισορροπία.  
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube