Το νέο Land Rover Defender γίνεται τροχόσπιτο
Αν θέλετε να πηγαίνετε παντού με το νέο σας Land Rover Defender και να... μένετε εκεί, η γερμανική εταιρία GehoCab έχει μια έτοιμη λύση.
Το καινούργιο Land Rover Defender 110 δεν προσφέρει λίγους χώρους, αλλά σίγουρα δεν είναι κατάλληλο για την άνετη διανυκτέρευση δύο ατόμων. Γι’ αυτό στην αγορά υπάρχει ήδη κιτ μετατροπής του σε αυτοκινούμενο τροχόσπιτο.
Η λύση που έχει εξελίξει η γερμανική GehoCab ονομάζεται Fiete, και είναι μια καμπίνα η οποία ξεκινά από το πίσω μέρος του αμαξώματος και εκτείνεται πάνω από την οροφή. Για την τοποθέτησή της χρειάζονται εκτενείς μετατροπές στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, οι οποίες δεν ξέρουμε αν και πόσο επηρεάζουν και την ακαμψία του. Είναι όμως κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, οπότε επιβαρύνει το αυτοκίνητο κατά 460 kg «μόνο».
Στο μακρύτερο σημείο της, πάνω από την οροφή του αυτοκινήτου, έχει μήκος 3,92 m, το οποίο εκμεταλλεύεται για να προσφέρει ένα διπλό κρεβάτι. Πίσω, στο κατακόρυφο τμήμα της, το εσωτερικό ύψος επαρκεί για να στέκεται όρθιος άνθρωπος με ύψος 1,95 m, και υπάρχει χώρος για κουζίνα, ψυγείο 29 lt, ντους και τουαλέτα. Το ρεύμα που απαιτείται για τις λειτουργίες του παράγεται από φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή και αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 100 Ah.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ρεκόρ πωλήσεων για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα το 2020
Όλα αυτά ίσως ακούγονται πολύ ωραία, όμως πόσο κοστίζουν; Η τιμή της GehoCab Fiete είναι €104.500, χωρίς να περιλαμβάνονται τα εργατικά για τη μετατροπή του αυτοκινήτου. Εύλογα αναρωτιέται κανείς ποιος θα μπει στο έξοδο και στον κόπο να κάνει κάτι τέτοιο στο καινούργιο του Land Rover Defender, αντί να αποκτήσει ένα κανονικό τροχόσπιτο, ή ένα άλλο, συνολικά καλύτερο αυτοκινούμενο (RV). Πάντως η καμπίνα της GehoCab είναι διαθέσιμη επίσης για το νέο Ford Bronco, για το Jeep Wrangler και για τη Mercedes-Benz G-Class.