Mini Remastered: Παλιό Mini, νέα καρδιά
Η βρετανική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων David Brown Automotive κατασκεύασε μια σύγχρονη εκδοχή του κλασικού Mini, που ονομάζει Mini Remastered.
Ντίνος Παπαγιαννόπουλος |
Το Mini Remastered είναι το δεύτερο vintage μοντέλο από την David Brown Automotive μετά από την παρουσίαση της Speedback GT που συνδύαζε την εμφάνιση της Aston Martin DB5 του '63 με μηχανικά μέρη από τη σύγχρονη Jaguar XK.
Η νέα εκδοχή του κλασικού Mini είναι κατασκευασμένη από την αρχή και περιλαμβάνει ένα εντελώς χειροποίητο αμάξωμα, που δίνει μια πιο εκλεπτυσμένη και οπτικά πιο ήπια εικόνα. Η εταιρεία επίσης έχει ενσωματώσει δοκούς και αντηρίδες στήριξης προκειμένου να ενισχύσει την ακαμψία.
Το εσωτερικό είναι εξίσου κομψό με την εξωτερική εμφάνιση με αποκλειστικά για το μοντέλο μονοκόμματα σπορ καθίσματα, επενδυμένα με δέρμα και ραμμένη τη βρετανική σημαία, ρετρό όργανα, ένα πολύ όμορφο τιμόνι με τον λογότυπο της David Brown Automotive αλλά και σύγχρονα στοιχεία, όπως μια ποτηροθήκη. Υπάρχει επίσης ενσωματωμένο στο ταμπλό ένα σύγχρονο σύστημα infotainment με Apple CarPlay και Android Auto, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία αλλά και πολλά ακόμα στοιχεία σύγχρονου εξοπλισμού. Για παράδειγμα υπάρχει σύστημα πρόσβασης και εκκίνησης χωρίς κλειδί, θύρα USB και μπουτόν εκκίνησης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ MINI: Νέα κιτ βελτίωσης John Cooper Works
Οι αναβαθμίσεις θα είναι ίδιες σε όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης όλα τα Mini Remastered θα κινούνται από έναν κινητήρα 1.275 cc συνδυασμένο με το ορίτζιναλ χειροκίνητο 4άρι κιβώτιο, το οποίο επίσης έχει βελτιωθεί. H David Brown ισχυρίζεται ότι το νέο μοτέρ αποδίδει περίπου 50% περισσότερη ιπποδύναμη από το μοτέρ 1,25 λίτρων του γνήσιου Mini. Αν αυτό ισχύει, η απόδοση θα πλησιάζει τους 90 ίππους. Η εταιρεία επίσης έχει επέμβει στην ανάρτηση και τα φρένα, ωστόσο δεν έχει προβεί στην ανακοίνωση περισσότερων τεχνικών λεπτομερειών σε σχέση με αυτά.
Το Mini Remastered παρουσιάστηκε στις κανονικές εκδόσεις του, αλλά θα υπάρχουν επίσης και δύο ειδικές εκδόσεις εμπνευσμένες από τις Café Racers και τα θρυλικά αγωνιστικά του Monte Carlo. Και στις δύο θα υπάρχουν αποκλειστικά χρώματα, σχεδιαστικές λεπτομέρειες και υλικά μέσα και έξω. Κάθε αυτοκίνητο χρειάζεται περίπου 1.000 εργατώρες για να κατασκευαστεί, πράγμα που σημαίνει ότι η παραγωγή θα είναι πολύ περιορισμένη. Δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί τιμές, αλλά δεδομένου ότι η προηγούμενη δουλειά της David Brown Automotive, η Speedback GT δηλαδή κόστιζε κοντά στα €570.000, μην περιμένετε το Mini να είναι αυτό που λέμε ευκαιρία...
Η νέα εκδοχή του κλασικού Mini είναι κατασκευασμένη από την αρχή και περιλαμβάνει ένα εντελώς χειροποίητο αμάξωμα, που δίνει μια πιο εκλεπτυσμένη και οπτικά πιο ήπια εικόνα. Η εταιρεία επίσης έχει ενσωματώσει δοκούς και αντηρίδες στήριξης προκειμένου να ενισχύσει την ακαμψία.
Το εσωτερικό είναι εξίσου κομψό με την εξωτερική εμφάνιση με αποκλειστικά για το μοντέλο μονοκόμματα σπορ καθίσματα, επενδυμένα με δέρμα και ραμμένη τη βρετανική σημαία, ρετρό όργανα, ένα πολύ όμορφο τιμόνι με τον λογότυπο της David Brown Automotive αλλά και σύγχρονα στοιχεία, όπως μια ποτηροθήκη. Υπάρχει επίσης ενσωματωμένο στο ταμπλό ένα σύγχρονο σύστημα infotainment με Apple CarPlay και Android Auto, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία αλλά και πολλά ακόμα στοιχεία σύγχρονου εξοπλισμού. Για παράδειγμα υπάρχει σύστημα πρόσβασης και εκκίνησης χωρίς κλειδί, θύρα USB και μπουτόν εκκίνησης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ MINI: Νέα κιτ βελτίωσης John Cooper Works
Οι αναβαθμίσεις θα είναι ίδιες σε όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης όλα τα Mini Remastered θα κινούνται από έναν κινητήρα 1.275 cc συνδυασμένο με το ορίτζιναλ χειροκίνητο 4άρι κιβώτιο, το οποίο επίσης έχει βελτιωθεί. H David Brown ισχυρίζεται ότι το νέο μοτέρ αποδίδει περίπου 50% περισσότερη ιπποδύναμη από το μοτέρ 1,25 λίτρων του γνήσιου Mini. Αν αυτό ισχύει, η απόδοση θα πλησιάζει τους 90 ίππους. Η εταιρεία επίσης έχει επέμβει στην ανάρτηση και τα φρένα, ωστόσο δεν έχει προβεί στην ανακοίνωση περισσότερων τεχνικών λεπτομερειών σε σχέση με αυτά.
Το Mini Remastered παρουσιάστηκε στις κανονικές εκδόσεις του, αλλά θα υπάρχουν επίσης και δύο ειδικές εκδόσεις εμπνευσμένες από τις Café Racers και τα θρυλικά αγωνιστικά του Monte Carlo. Και στις δύο θα υπάρχουν αποκλειστικά χρώματα, σχεδιαστικές λεπτομέρειες και υλικά μέσα και έξω. Κάθε αυτοκίνητο χρειάζεται περίπου 1.000 εργατώρες για να κατασκευαστεί, πράγμα που σημαίνει ότι η παραγωγή θα είναι πολύ περιορισμένη. Δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί τιμές, αλλά δεδομένου ότι η προηγούμενη δουλειά της David Brown Automotive, η Speedback GT δηλαδή κόστιζε κοντά στα €570.000, μην περιμένετε το Mini να είναι αυτό που λέμε ευκαιρία...