Kατηγορηματική η VW, «το Beetle δεν θα επιστρέψει ούτε ως ηλεκτρικό»
Τα VW Golf, Passat και Tiguan αναμένεται να μείνουν στη ζωή ως EV, αλλά το ID. Buzz είναι η τελευταία ρετρό προσπάθεια του Wolfsburg.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schäfer, απέρριψε το ενδεχόμενο να αναβιώσει το VW Beetle σε μια εξηλεκτρισμένη εκδοχή του, σημειώνοντας πως κάποια μοντέλα έχουν κλείσει τον κύκλο τους και πως η εταιρεία πρέπει να κοιτά μπροστά και όχι πίσω.
Το μέλλον των μακροβιότερων μοντέλων της Volkswagen ήταν ένα καυτό θέμα τους τελευταίους μήνες, αφού ο Schäfer είχε δηλώσει στο Autocar ότι τα Golf και Golf GTI είναι πιθανό να συνεχίσουν τη ζωή τους σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα.
Μια νοσταλγική προσέγγιση από τη VW στη σύγχρονη ηλεκτρική εποχή θα ήταν στο τέλος της ημέρας αδιέξοδη, δήλωσε ο επικεφαλής της φίρμας Thomas Schäfer.
Τώρα, ο Thomas Schäfer μιλώντας στο Autocar με την ευκαιρία του επερχόμενου Volkswagen Tiguan τρίτης γενιάς, τόνισε τη σημασία ορισμένων ονομάτων των τρεχόντων μοντέλων: «Αποφασίσαμε ότι δεν πρόκειται να πετάξουμε τα παραδοσιακά, επιτυχημένα ονόματα στα οποία έχουμε επενδύσει τόσο καιρό, όπως το Golf και το Tiguan. Γιατί να τα αφήσουμε να φύγουν;», είπε και πρόσθεσε πως προφανώς υπάρχουν μοντέλα με μεγάλη ιστορία στη μάρκα αλλά πρέπει να επιλέξουμε με ποια θα συνεχίσουμε.
Ερωτηθείς εάν το Volkswagen Beetle (ίσως ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της εταιρείας) θα μπορούσε να επιστρέψει εξηλεκτρισμένο, η απάντησή του ήταν κατηγορηματική: «Δεν θα είχε νόημα να το επαναφέρουμε στην παραγωγή», είπε.
Και μάλιστα για να κλείσει κάθε πόρτα συμπλήρωσε: Το VW ID. Buzz παραπέμπει έντονα στην κληρονομιά της εταιρείας – πιο συγκεκριμένα είναι εμπνευσμένο από το θρυλικό Typ 2 από τη δεκαετία του 1950 – αλλά δεν αντιπροσωπεύει την επιθυμία να συνεχιστεί η ρετρό διαδρομή με παρόμοιες «αναβιώσεις», καθώς μια νοσταλγική προσέγγιση θα ήταν στο τέλος της ημέρας αδιέξοδη.
Και συνέχισε: «Η μάρκα πρέπει πάντα να ανακαλύπτει τον εαυτό της και να αναδεικνύει νέα πράγματα. Είναι παρόμοιο με όταν τελείωσε η εποχή του Beetle και ήρθε το Golf. Πρέπει να φέρεις νέα μοντέλα, αλλά ταυτόχρονα να βελτιστοποιήσεις τα υπάρχοντα. Είμαστε περήφανοι για την κληρονομιά μας, αλλά δεν είναι αυτό που μας καθορίζει μόνο».
Και κάπως έτσι το όνειρο της αναβίωσης του VW Beetle τελείωσε...