Η Volkswagen προχωρά σε περικοπές προσωπικού κατά 20%

Η Volkswagen προχωρά σε περικοπές προσωπικού κατά 20%

Αλλά δεν θα γίνουν απολύσεις, μόνο τακτικές εθελουσίας εξόδου και πρόωρης συνταξιοδότησης.

Volkswagen

Η Volkswagen επιδιώκει να μειώσει τις δαπάνες της κι ως μέρος αυτών των προσπαθειών, σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό της δυναμικό προκειμένου να επιτύχει σημαντική εξοικονόμηση πόρων. 

Σύμφωνα με ενημέρωση που κυκλοφόρησε ενδοεταιρικά, η γερμανική μάρκα στοχεύει να μειώσει το κόστος διοικητικού προσωπικού της έως και 20%.

Η αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει ότι όλο αυτό θα γίνει αναίμακτα κι ότι δεν θα προβεί σε μαζικές απολύσεις, αλλά ότι θα μειώσει το προσωπικό της μέσω προγραμμάτων εθελουσίας εξόδου και πρόωρης συνταξιοδότησης.

Κόβει από παντού η Volkswagen διότι βλέπει ότι δεν της βγαίνουν τα νούμερα

Το μέτρο αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας μείωσης του κόστους ώστε να εξοικονομηθούν €10 δισεκατομμυρίων έως το 2026.

Volkswagen

«Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι στο μέλλον θα χρειαστεί να λειτουργούμε με λιγότερα άτομα σε διάφορους τομείς της Volkswagen», ενημέρωσε τους εργαζόμενους ο διευθύνων σύμβουλος, Thomas Schaefer, αναφέρει το Reuters

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρικά, τίποτα δεν πάει καλά στη Volkswagen

«Αυτό δεν συνεπάγεται περισσότερη δουλειά για λιγότερους ανθρώπους, αλλά μάλλον απομάκρυνση παλιών συνηθειών και της αναποτελεσματικότητας».

Volkswagen

Τα μέτρα μείωσης του κόστους συμπίπτουν με μια περίοδο μειωμένης παραγωγής. Η Daniela Cavallo, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της VW, σημείωσε ότι η παραγωγή στο κεντρικό εργοστάσιο στο Wolfsburg έχει μείνει σημαντικά πίσω από τους ετήσιους μέσους όρους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volkswagen αναστέλλει την παραγωγή δύο ηλεκτρικών

Μέχρι στιγμής, μόνο 453.000 οχήματα έχουν κατασκευαστεί εντός του έτους 2023. Παρότι δεν προσμετράται ο Δεκέμβριος, το τελικό νούμερο θα υπολείπεται σαφώς του ετήσιου μέσου όρου των 780.000 οχημάτων που επιτεύχθηκε μεταξύ 2010 και 2020.

Volkswagen

Όπως κι άλλες μάρκες αυτοκινήτων, η VW παλεύει με τη μείωση της ζήτησης για τα οχήματά της τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και στην κινεζική αγορά. Επιπλέον, ο αυξανόμενος πληθωρισμός, μαζί με το αυξημένο κόστος εργασίας κι ενέργειας, έχει προσθέσει στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volkswagen απολύει κόσμο, «δεν είναι πια ανταγωνιστική»

Η Volkswagen λέει ότι δεν θα συρρικνώσει μόνο το σύνολο των εργαζομένων της ως απάντηση σε αυτές τις δυσκολίες. Ακύρωσε ένα κέντρο R&D ύψους €800 εκατομμυρίων στο Wolfsburg, ενώ σχεδιάζει επίσης να συντομεύσει την εξέλιξη των νέων μοντέλων από 50 σε 36 μήνες. 

Επίσης, θα μειώσει τους συνολικούς χρόνους παραγωγής, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τη ζήτηση για τα οχήματά της.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube