Η Maserati αναδιοργανώνεται με στόχο την ανάκαμψη των πωλήσεων

Η Maserati αναδιοργανώνεται με στόχο την ανάκαμψη των πωλήσεων

Ο Harald Wester επιστρέφει στο τιμόνι της Τρίαινας και ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές

Η Maserati βρίσκεται σε διαδικασία αναδιοργάνωσης μετά από τα άσχημα αποτελέσματα πωλήσεων για το 2018 που έχουν φέρει την ιταλική φίρμα σε πολύ δύσκολη θέση.

Ο νέος CEO του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, Michael Manley παραδέχθηκε πως η απόφαση να ενοποιηθούν διοικητικά οι Maserati και Alfa Romeo ήταν λάθος, καθώς οδήγησε στο να αντιμετωπίζεται η Maserati ως μια μάρκα μαζικής παραγωγής.

Maserati Levante

Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης, ο Harald Wester επέστρεψε στη θέση του αφεντικού της Maserati, την οποία διατηρούσε από το 2008 μέχρι το 2016, με αντικείμενο την εξέλιξη ενός νέου στρατηγικού πλάνου για το μέλλον της ιταλικής φίρμας. Σε αυτό το έργο θα τον βοηθήσει και ο Jean-Philippe Leloup που προέρχεται από την Ferrari και θα ηγηθεί του νεοσύστατου εμπορικού τμήματος Maserati Commercial. Μιλώντας στους μετόχους, ο Michael Manley είπε πως περιμένει σημαντική πρόοδο από τον Harald και την ομάδα του μέσα στο δεύτερο μισό του 2019.

Τα προβλήματα για την Maserati ξεκίνησαν από την μεγάλη πτώση πωλήσεων στην αγορά της Κίνας. Η απουσία νέων μοντέλων από την γκάμα της και ο έντονος ανταγωνισμός έχει οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων κατα -26%. Ενδεικτικό είναι πως παρά τον φιλόδοξο στόχο των 50.000 μοντέλων για το 2018 που στη συνέχεια αναθεωρήθηκε στις 75.000, μέχρι τον Σεπτέμβριο η εταιρεία είχε πουλήσει μόλις 26.400 αυτοκίνητα.

Maserati GranTurismo

Οι GranTurismo και GranCabrio που παρόλο του ότι ανανεώθηκαν πρόσφατα, βρίσκονται στην αγορά εδώ και 12 χρόνια και είναι από τα γηραιότερα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά. Παράλληλα, η Ghibli και η Quattroporte είναι ήδη πέντε ετών ενώ η νεότερη Levante που είναι δύο χρόνια στην αγορά δέχεται πολύ έντονη την πίεση του ανταγωνισμού, με πτωτικές πωλήσεις.

Να θυμίσουμε πως ο προηγούμενος CEO του FCA Group, Sergio Marchionne, είχε παρουσιάσει το πενταετές πλάνο της Maserati τον Ιούνιο του 2018 που περιλάμβανε την Alfieri σε ηλεκτροκίνητες και plug-in υβριδικές εκδόσεις, ένα μικρότερο SUV και τους αντικαταστάτες των Ghibli, Quattroporte και Levante σε ηλεκτροκίνητες και plug-in υβριδικές εκδόσεις

Πηγή: Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube