Η Jaguar αποκαλύπτει νέο λογότυπο για την ηλεκτρική της αναγέννηση

Η Jaguar αποκαλύπτει νέο λογότυπο για την ηλεκτρική της αναγέννηση

Η Jaguar ετοιμάζεται για το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της με νέα εταιρική ταυτότητα, ξεκινώντας από το Design Vision Concept και τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα.

Jaguar

Η Jaguar, στο πλαίσιο της 90ετούς ιστορίας της, παρουσίασε ένα νέο branding για τη «δεύτερη εκατονταετία» της, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την εταιρεία καθώς στρέφεται αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η νέα εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει τέσσερα σχεδιαστικά στοιχεία, τα οποία η εταιρεία αποκαλεί «σύμβολα αλλαγής».

Η Jaguar παρουσίασε την ανανεωμένη ταυτότητά της, σηματοδοτώντας την έναρξη της EV εποχής της

Η βρετανική μάρκα ξεκίνησε πρόσφατα τις δοκιμές πρωτοτύπων για το νέο τετράθυρο GT της, το οποίο θα είναι το πρώτο από τα τρία νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν το 2026. Ένα σχεδιαστικό πρωτότυπο θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια της Miami Art Week τον Δεκέμβριο, καθορίζοντας τον σχεδιαστικό τόνο της πλήρους ηλεκτρικής αναγέννησης της Jaguar.

Τα τέσσερα νέα στοιχεία που θα επανακαθορίσουν το μέλλον της βρετανικής φίρμας είναι:

Device Mark: Ένα νέο στυλ γραμματοσειράς, με το όνομα Exuberant, το οποίο θα χρησιμοποιείται για την απεικόνιση της λέξης «Jaguar».

Strike Through: Μια πλέξη 16 οριζόντιων γραμμών, που θα λειτουργεί ως φόντο και σύμβολο της νέας ταυτότητας.

Νέα παλέτα χρωμάτων: Ειδικά σχεδιασμένη για να προσδίδει υφή και κίνηση στα νέα concept.

Maker’s Mark: Ένα παραδοσιακό «Leaper» που επανασχεδιάστηκε, και ένα μονογράφημα σε κυκλικό σχήμα που συνδυάζει τα γράμματα «j» και «r».

«Αυτή η νέα προσέγγιση επαναπροσδιορίζει την ουσία της Jaguar, επιστρέφοντάς την στις αξίες που την έκαναν αγαπητή, καθιστώντας την όμως σύγχρονη και συναρπαστική για το κοινό του σήμερα», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδίασης, Gerry McGovern.

Jaguar

Σε εκδήλωση στα κεντρικά της JLR στο Gaydon, ο εμπορικός διευθυντής Lennard Hoornik τόνισε την ανάγκη για θάρρος όταν μια μάρκα αποφασίζει να κάνει ριζικές αλλαγές. Παράλληλα, ο CEO Adrian Mardell χαρακτήρισε την προσπάθεια της Jaguar ως «ένα πλήρες reset» που αποσκοπεί στο να δημιουργήσει κάτι θεαματικό.

Η ανανεωμένη Jaguar θα επανέλθει στη «φυσική της θέση» ως μια μάρκα που προσφέρει αυτοκίνητα υψηλού κύρους, με τιμές να ξεκινούν από το διπλάσιο του σημερινού μέσου όρου. Ο διευθύνων σύμβουλος υποσχέθηκε αυτοκίνητα που δημιουργούν μια «έντονη, συναισθηματική σύνδεση» με τον οδηγό.

Αντιμετωπίζοντας κριτικές για τον πλήρως ηλεκτρικό χαρακτήρα της νέας γκάμας, οι υπεύθυνοι επεσήμαναν ότι τα νέα μοντέλα θα έχουν μεγάλη αυτονομία και οι συνθήκες φόρτισης θα έχουν βελτιωθεί σημαντικά έως την κυκλοφορία τους. Το πρώτο μοντέλο, ένα super-GT, θα διαθέτει αυτονομία περίπου 700 km και δυνατότητα ταχείας φόρτισης 300 km σε σύντομο χρόνο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube