Θα έδινες ένα εκατομμύριο για μια DS SM Tribute παραγωγής;
Η SM Tribute της DS Automobiles ενδέχεται να μπει στην παραγωγή φορώντας twin-turbo 3λιτρο V6.
Το πρωτότυπο SM Tribute της DS Automobiles προκάλεσε εντύπωση όταν συστήθηκε στο κοινό τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ουσιαστικά, ήταν μια σπέσιαλ τούρτα γενεθλίων για τα 10 χρόνια ανεξαρτησίας της DS από τη Citroën.
Απότοκο της ενθουσιώδους υποδοχής του κόσμου, η πολυτελής μπράντα εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο να βάλει στην παραγωγή την πανέμορφη και νοσταλγική αναβίωση της SM. Αλλά μην περιμένεις ένα μοντέλο που θα στοχεύει στις μάζες με υψηλές πωλήσεις. Η SM Tribute παραγωγής θα είναι συλλεκτική και με τιμή που θα την καθιστά απλησίαστη: Οι φήμες κάνουν λόγο για ένα εκατομμύριο!
Πολλοί θα ήθελαν μια σύγχρονη SM, αλλά με τέτοια τιμή, ελάχιστοι θα μπορούν να την αποκτήσουν
Αρχικά θεωρήθηκε απλώς ένα καλαίσθητο πρωτότυπο, ένας τρόπος για να συγκεντρώσει η DS τα φώτα της δημοσιότητας. Και να που τώρα η εταιρεία εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο της παραγωγής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Citroën SM επιστρέφει, αλλά με σήματα της DS Automobiles
Είναι ευκολότερο από ό,τι θα περίμενε κανείς, καθώς το πρωτότυπο χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη της Maserati. Όπως ακριβώς κι η κλασική πλέον SM — που προσφέρθηκε από το 1970 έως το 1975 — η οποία φορούσε V6 κινητήρα της Maserati.
Εάν λάβει το πράσινο φως, ο αρχισχεδιαστής Thierry Metroz δήλωσε ότι το μοντέλο παραγωγής θα βασίζεται στην GranTurismo και θα κατασκευαστεί σε «μικρούς αριθμούς» από έναν ανεξάρτητο καροσερίστα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλείται η ταχύτερη Citroën SM της Ιστορίας!
Τόσο ο διευθύνων σύμβουλος του Stellantis, Carlos Tavares, όσο κι ο CEO της DS, Olivier Francois, λέγεται ότι είναι υποστηρικτικοί στην ιδέα. Αρκεί να μη ζημιωθεί οικονομικά η εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι μια τόσο custom πρόταση δεν μπορεί παρά να είναι πολύ ακριβή, για να μην έχει ζημία.
Πόσο ακριβή; Ο Metroz πρότεινε ότι θα μπορούσε να κοστίσει ένα εκατομμύριο ευρώ. Συνέχισε λέγοντας ότι οι αγοραστές που ξοδεύουν τόσα χρήματα, δεν θέλουν ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτό δηλαδή που έχει υποστηρίξει κι ο Mate Rimac.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί ο Mate Rimac «μετανιώνει» για το ηλεκτρικό του hypercar;
Μία πολύ καλή λύση θα μπορούσε να είναι ο διτούρμπινος V6 των 3,0 lt, με τουλάχιστον 550 ίππους και 623 Nm. Επιτρέπει στην GranTurismo Trofeo να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,5”, πριν τελικιάσει στα 320 km/h.
Ενώ μένει να δούμε αν το μοντέλο θα λάβει την τελική έγκριση, ο Stellantis έχει προϊστορία στην παραγωγή πανάκριβων περιορισμένων εκδόσεων. Ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα είναι η Alfa Romeo 33 Stradale, η οποία βασίζεται στην MC20 και κατασκευάζεται από την Carrozzeria Touring Superleggera.