H Renault-Nissan ξεπέρασε το Volkswagen Group σε πωλήσεις
Η Συμμαχία Renault-Nissan, με τη βοήθεια και της Mitsubishi, ξεπέρασε σε παραδόσεις το Volkswagen Group για το χρονικό διάστημα του α’ 6μηνου 2017.
Από την ανάληψη του ελέγχου της Mitsubishi, η Συμμαχία Renault-Nissan βρίσκεται σε τροχιά να προσπεράσει το VW Group και την Toyota, αναδεικνυόμενη στο μεγαλύτερο κατασκευαστή του κόσμου για το 2017, κάτι που είχε επισημάνει ο Carlos Ghosn, πρόεδρος της Συμμαχίας, τον περασμένο μήνα.
Η Συμμαχία προς αυτή την κατεύθυνση έβαλε ήδη υποψηφιότητα για τον επίζηλο τίτλο, ανεβάζοντας τις πωλήσεις της για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2017 σε 5,268 εκατ. αυτοκίνητα. Για την ίδια περίοδο, το Volkswagen Group πούλησε λίγο παραπάνω, 5,27 εκατ., αλλά παρέδωσε μόνο τα 5,156 εκατ. από αυτά. Με το νέο Polo να βρίσκεται προ των πυλών -αναμένεται στις αγορές από τον Σεπτέμβριο- αλλά και άλλα μοντέλα προερχόμενα από του γκρουπ με δυνητικά μεγάλο όγκο πωλήσεων, είναι αβέβαιο ποιο γκρουπ τελικά θα κόψει πρώτο το νήμα.
Η Συμμαχία που συγκεντρώνει τις φίρμες Renault, Nissan, Alpine, Dacia, Datsun, Infiniti, Lada, Mitsubishi και Venucia, κατέγραψε επίσης πωλήσεις 480 χιλιάδων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που είναι και το υψηλότερο νούμερο από κάθε άλλο αυτοκινητικό γκρουπ στον κόσμο.
Το 2016, η Συμμαχία Renault-Nissan παρέδωσε 9,96 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως, που σημαίνει ότι ένα από τα εννέα πωληθέντα αυτοκίνητα στον κόσμο ήταν του γκρουπ. Την ίδια χρονιά, το σκορ του Volkswagen Group ήταν 10,3 εκατ. αυτοκίνητα.
Ο Carlos Ghosn, πρόεδρος της Συμμαχίας, είπε: «Η Συμμαχία παρέδωσε ρεκόρ πωληθέντων αυτοκινήτων κατά το πρώτο 6μηνο του 2017, φτάνοντας τα 5.268.079 πωλήσεις.
»Θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε τις σημαντικές οικονομίες κλίμακας και την παρουσία στην παγκόσμιας αγοράς για να προσφέρουμε αξιόλογες συνέργειες για τις εταιρείες-μέλη μας εφέτος, διατηρώντας ταυτόχρονα μια ισχυρή σειρά τεχνολογιών και προσφέροντας στους πελάτες πρωτοποριακά ηλεκτρικά μοντέλα.
»Η διευρυμένη συμμαχία μας είναι σε θέση να αξιοποιήσει πλήρως το δυναμικό της, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τον όγκο των μονάδων, αλλά και παρέχοντας υπηρεσίες κινητικότητας της επόμενης γενιάς, σε πελάτες σε όλο τον κόσμο».