H Jaguar Land Rover μπορεί να κάνει την SVR εντελώς αυτόνομη
Μέχρι τώρα, το τμήμα Special Vehicle Operations της Jaguar Land Rover ήταν υπεύθυνο για τις σπορ εκδόσεις των μοντέλων των δύο εταιριών, κάτι που ενδέχεται ν’ αλλάξει.
Στα χνάρια των Mercedes και AMG φαίνεται να βαδίζει η JLR, που σκέφτεται να «αυτονομήσει» το τμήμα Special Vehicle Operations (SVR).
Η SVR, στην οποία το «R» σημαίνει «Race», εξέλιξε το νέο Range Rover Sport 550 ίππων που έσπασε το ρεκόρ γύρου για SUV στο Nürburgring με χρόνο 8’14¨. Επίσης θα κατασκευάσει το Project 7, που βασίζεται στην F-Type, θα παραχθεί σε μόνο 250 αντίτυπα και θα είναι η ταχύτερη Jaguar όλων των εποχών.
Ο υπεύθυνος του τμήματος, John Edwards, αποκάλυψε ότι αντί να γίνει το αντίστοιχο των BMW M και Audi RS, που εξελίσσουν σπορ εκδόσεις υπαρχόντων μοντέλων, η SVR μπορεί να κατασκευάσει δικά της, ξεχωριστά μοντέλα.
«Όντως, εξετάζουμε αυτό το σενάριο και έχουμε την δυνατότητα να το πραγματοποιήσουμε», είπε. «Υπάρχει η ευκαιρία να κατασκευάσουμε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο; Ίσως...»
Αν αυτό ακούγεται τραβηγμένο, υπάρχει ήδη το προηγούμενο της AMG, η οποία έχει ήδη δημιουργήσει δύο νέα σπορ μοντέλα για την Mercedes, την SLS και την GT.
Πέρυσι, οι πωλήσεις της Mercedes AMG έφτασαν τις 47.500 μονάδες, αύξηση μεγαλύτερη του 100% σε σχέση με το 2011. Από τη μία ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στο 2,9% μόλις των συνολικών πωλήσεων της Mercedes, από την άλλη όμως είναι μία πολύ επικερδής επιχείρηση.
Ο στόχος της Jaguar Land Rover για τη χρονιά που διανύουμε είναι να ξεπεράσει τις 500.000 πωλήσεις. Παρ’ ότι δεν δημοσιεύει στοιχεία του κάθε τμήματος ξεχωριστά, η SVR δεν προβλέπεται να ξεπεράσει, στην καλύτερη περίπτωση, το 10% της συνολικής παραγωγής.
[Πηγή: Bloomberg]