H εξίσωση των τιμών στα EV’s και στα οχήματα με θερμικούς κινητήρες είναι γεγονός!
Η Tesla κατάφερε να προσφέρει το Model 3 στην αγορά των Η.Π.Α σε τιμή πώλησης χαμηλότερη από τις αντίστοιχες των Audi A4, BMW 3-Series και Mercedes-Benz C-Class!
Η Tesla σε μία έκθεση 200 και πλέον σελίδων αναφέρει μεταξύ άλλων ότι το Μodel 3 είναι το πρώτο σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο που, όχι μόνο κατάφερε να προσφέρει την πολυπόθητη ισοτιμία στην τιμή πώλησης του με την αντίστοιχη των θερμικών premium αντιπάλων του, αλλά πλέον είναι και πιο προσιτό. Τουλάχιστον στην αγορά της Βορείου Αμερικής.
Η στιγμή που τα ηλεκτρικά οχήματα θα είναι προσιτά στο κοινό ή έστω ισότιμα σε κόστος κτήσης με εκείνα που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης για την κίνηση τους, έφθασε. Σύμφωμα τουλάχιστον με αυτά που υποστηρίζει η Tesla.
H αμερικανική ηλεκτρική φίρμα υπερηφανεύεται ότι τα καταφέρε ήδη, με την τιμή πώλησης του Tesla Model 3 στην αγορά των Η.Π.Α. Παρότι, όπως η ίδια αναφέρει, τα τελευταία δύο χρόνια το κόστος των πρώτων υλών για την κατασκευή των μπαταρίων σημείωσε limit up επηρεάζοντας έτσι το κόστος παραγωγής άρα και την τελική τιμή πώλησης.
Με τιμή εκκίνησης λοιπόν τα $39.990 στις Η.Π.Α, το Model 3 της Tesla είναι φθηνότερο πλέον από τον premium γερμανικό ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα, το Audi A4 ξεκινά από $40.300, ενώ η Σειρά 3 της BMW όπως και η C-Class της Mercedes-Benz είναι ακόμη πιο ακριβά, στα $43.800 και $44.850 αντίστοιχα.
Η Tesla δηλώνει επίσης ότι η βασική έκδοση του μοντέλου της έρχεται γεμάτη εξοπλισμό και τεχνολογικά συστήματα, ενώ οι αντίπαλοί της θα πρέπει να ανέβουν κάμποσα εξοπλιστικά επίπεδα για να τη φθάσουν!
Επιπλέον, η αμερικανική φίρμα υποστηρίζει ότι και στη χρήση του αυτοκινήτου το Model 3 είναι μακράν πιο συμφέρον έναντι των θερμικών αντιπάλων του τόσο σε κόστος «καυσίμων» όσο και συντήρησης.
Ο Elon Musk, έχει θέσει ως στόχο να μειώσει περαιτέρω το κόστος παραγωγής ώστε να κάνει τα ηλεκτρικά του μοντέλα ακόμα πιο προσιτά. Η Tesla έχει καταφέρει μέσα σε μια 5ετία να μειώσει αυτό το κόστος κατά 50% με τα Model 3 και Model Y.
Έως τα τέλη της δεκαετίας ευελπιστεί να το «ρίξει» επιπλέον 50% με την δημιουργία της νέας πλατφόρμας για τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα της Tesla, αλλά και τη νέα γενιά μπαταριών που εξελίσσει ήδη εδώ και καιρό η εταιρεία.