Για την Aston Martin, το χειροκίνητο κιβώτιο δεν πεθαίνει

Για την Aston Martin, το χειροκίνητο κιβώτιο δεν πεθαίνει

Δεν ήρθε η ώρα να κλειστεί στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας το χειροκίνητο κιβώτιο για την Aston Martin, και σύντομα θα διατίθεται ένα στη νέα Vantage.

Μετά τη συνεργασία της Aston Martin με την Mercedes-AMG για την προμήθεια συστημάτων κίνησης, το αν κάποια μοντέλα της θα συνεχίσουν να διατίθενται με χειροκίνητο κιβώτιο, παρέμενε ένα ερωτηματικό.

Τελικά όμως οι φίλοι του χειροκίνητου λεβιέ δεν χρειάζεται να ανησυχούν. Η νέα Aston Martin Vantage θα αποκτήσει και χειροκίνητη έκδοση, όπως αποκάλυψε ο αρχιμηχανικός της βρετανικής φίρμας, Matt Becker. Μέσα στην επόμενη χρονιά θα τη δούμε με ένα χειροκίνητο 7άρι, να συμπληρώνει την γκάμα δίπλα στο υπάρχον 8άρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής της ZF.

Ερωτηθείς για το γιατί δεν υπάρχει ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη στην γκάμα, ο Becker ουσιαστικά ομολόγησε ότι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη αποτελούν έναν συμβιβασμό, που η Aston Martin δεν είναι διατεθειμένη να κάνει. «Το παραδοσιακό αυτόματο πετυχαίνει καλύτερο συνδυασμό καθημερινής και σπορ χρήσης. Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη μπορούν να γίνουν ενοχλητικά σε χαμηλή ταχύτητα». Άλλωστε ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer, που προηγουμένως ήταν υψηλά ιστάμενος στη Nissan, θυμάται αρκετά παράπονα για τη μετάδοση του Nissan GT-R, σε κάποιες αγορές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μισό εκατομμύριο ευρώ για μια χειροκίνητη Ferrari 599 GTB! [video]

Έπειτα, είναι και το κόστος. Έχοντας ήδη εξελίξει ένα αυτόματο κιβώτιο για την μεγαλύτερη DB11, θα ήταν υπερβολικά ακριβό το κόστος εξέλιξης ενός ακόμη διπλού συμπλέκτη για τη μικρότερη Vantage. Αν είχε γίνει κάτι τέτοιο, σίγουρα δεν θα περίσσευαν χρήματα και για την εξέλιξη του επερχόμενου χειροκίνητου, σύμφωνα με τον Becker. Οπότε, δεν διαφωνούμε καθόλου με την επιλογή της βρετανικής φίρμας…

[Πηγή: Car Throttle]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube