Ford Mustang: Αποκλειστικά με κινητήρα V8 στην Ευρώπη

Ford Mustang: Αποκλειστικά με κινητήρα V8 στην Ευρώπη

Καταργείται από τη γκάμα η Ford Mustang με τον τετρακύλινδρο 2.3 EcoBoost.

Η Ford αποφάσισε να καταργήσει τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.3 EcoBoost από τη γκάμα της Mustang στην Ευρώπη, αφήνοντας ως μοναδική επιλογή τον ατμοσφαιρικό V8 5,0 λίτρων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Mustang Fastback 2.3 Ecoboost Auto

Η "βασική" τετρακύλινδρη Mustang έκτης γενιάς παρουσιάστηκε το 2014, όμως παρουσίασε χαμηλές πωλήσεις σε σχέση με τον παραδοσιακό V8. Πιο συγκεκριμένα, στη Μ.Βρετανία η Ford Mustang με τον 2.3 EcoBoost αφορά μόλις το 15% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου μέχρι στιγμής, παρά τη διαφορά των £10.000 στην τιμή.

Εκπρόσωπος της Ford δήλωσε στο Autocar: «Η τελευταία γκάμα της Mustang coupé είναι μόνο V8, ανταποκρινόμενη στις προτιμήσεις των καταναλωτών και λόγω χαμηλής ζήτησης του τετρακύλινδρου 2.3 EcoBoost που αφορούσε το 15% των πωλήσεων. Βάζουμε σε προτεραιότητα την εξοικονόμηση πόρων στο κομμάτι του engineering σε όλα τα μοντέλα μας, διατηρώντας μια ισορροπία μεταξύ ζήτησης και εκπομπών ρύπων».

Ford

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Mustang Fastback GT [video]

Η Mustang 2.3 EcoBoost δεν είναι πλέον διαθέσιμη στις επίσημες σελίδες της Ford σε Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία, καθώς καταργείται σταδιακά από την Ευρώπη.

Στην Ελλάδα, η τετρακύλινδρη Mustang των 290 PS είναι ακόμη διαθέσιμη για αγορά λόγω αποθέματος, με τιμή από €51.382 για την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και από €53.464 με το αυτόματο 10 σχέσεων. Όσο για την πεντάλιτρη Mustang των 450 PS, αυτή ξεκινά από τα €63.706.

Εκτός από τη Mustang, ο κινητήρας 2,3 λίτρων χρησιμοποιήθηκε επίσης στο προηγούμενο Ford Focus RS MK3 (2015-2018) καθώς και στο τελευταίο Ford Focus ST MK4 (2019-σήμερα).

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube