Το Ford Explorer καθυστερεί αλλά θα έρθει με μπαταρίες νέας γενιάς

Το Ford Explorer καθυστερεί αλλά θα έρθει με μπαταρίες νέας γενιάς

Η άφιξη του νέου Ford Explorer στην αγορά καθυστερεί για να εξοπλιστεί με τη νέα γενιά μπαταριών της Volkswagen.

Οι επισκέπτες της έκθεσης του Μονάχου (IAA 2023) έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά το νέο Ford Explorer, αλλά όσοι δεν καταφέρουν να βρεθούν εκεί θα αργήσουν ακόμη να το δουν, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει ότι το λανσάρισμά του στην αγορά θα καθυστερήσει μερικούς μήνες ακόμα.

Όπως είχαμε αναφέρει πρόσφατα, το ηλεκτρικό Explorer επρόκειτο να λανσαριστεί στις αρχές του 2024, αλλά η έναρξη παραγωγής του μεταφέρθηκε για τις αρχές του καλοκαιριού. Η Ford είχε αρχικά δηλώσει ότι η μετάθεση έγινε λόγω της ανάγκης συμμόρφωσης των μπαταριών του EV της με τα νέα πρότυπα που επιβάλλονται από τη νόρμα 100.3/ECE-R 100.3 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής..

Ωστόσο, σύμφωνα με νεότερα δημοσιεύματα η καθυστέρηση αποφασίστηκε προκειμένου να είναι διαθέσιμες για το μοντέλο οι νέας γενιάς μπαταρίες από τη Volkswagen.

Ford Explorer

Το πόσο θα μεταβάλλουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οι νέες μπαταρίες παραμένει άγνωστο, αλλά υπενθυμίζουμε ότι έτσι και αλλιώς, η Ford δεν έχει δώσει πολλές τεχνικές πληροφορίες για το Explorer, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του ομίλου VW.

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με δηλώσεις της Ford, το ηλεκτρικό crossover θα κοστίζει κάτω από τα 45.000 ευρώ και θα προσφέρεται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Σημειώνοντας παράλληλα ότι θα μπορεί να γεμίσει τις μπαταρίες του από το 10 στο 80% σε μόλις 25 λεπτά.

Υπενθυμίζουμε ότι το Explorer είναι το πρώτο ηλεκτρικό Ford που εξελίχθηκε αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά και έρχεται με αεροδυναμικά βελτιστοποιημένους τροχούς που θα είναι διαθέσιμοι σε 19 και 21''.

Το εσωτερικό του έχει μινιμαλιστική σχεδίαση και θα διαθέτει λειτουργίες όπως ψηφιακό καντράν αλλά και infotainment με οθόνη 15'' η οποία μπορεί να ανυψωθεί ή να χαμηλώσει και έχει κάθετο προσανατολισμό.

Ford Explorer

Επίσης, το crossover θα είναι πλούσια εξοπλισμένο με θερμαινόμενο τιμόνι, διζωνικό σύστημα κλιματισμού, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ στη θέση του οδηγού, ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay, ασύρματη φόρτιση και φωτισμό ambient με επιλογή δέκα αποχρώσεων.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube