Επέστρεψαν τα Currywurst στη Volkswagen
Οι εργαζόμενοι στα γερμανικά εργοστάσια της Volkswagen μπορούν και πάλι να παραγγείλουν το περίφημο Currywurst της φίρμας στις καντίνες τους. Είχε αφαιρεθεί από το μενού πριν από δύο χρόνια για να αντικατασταθεί από μια εναλλακτική βίγκαν...
Πριν από μερικά χρόνια, η Volkswagen αποφάσισε ότι τα τρόφιμα που προσφέρονται στις καντίνες των γερμανικών εργοστασίων της εταιρείας θα πρέπει να γίνουν πιο βιώσιμα -δηλαδή χορτοφαγικά ή/και βίγκαν.
Ως εκ τούτου, οι εργαζόμενοι δεν θα μπορούσαν πλέον να καταναλώνουν ατά τη διάρκεια του μεσημεριανού τους διαλείμματος το περίφημο Currywurst με τον αριθμό ανταλλακτικού «Volkswagen Originalteil» 199 398 500 A! Όπως τα μπουλόνια και τα ρουλμάν. Ποιος είπε ότι οι Γερμανοί δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ;
Φτιαγμένο από επιλεγμένα κομμάτια κρέατος και μίγμα μπαχαρικών σε μυστική δόση, το Currywurst αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της βιομηχανικής κουλτούρας της Volkswagen
Αυτή η απόφαση πυροδότησε πολλές διαμαρτυρίες, μεταξύ άλλων από τον πρώην καγκελάριο Gerhard Schröder. Ωστόσο, το Currywurst παρέμεινε διαθέσιμο στα σουπερμάρκετ ως συνήθως, όπως και η συνοδευτική κέτσαπ της Volkswagen.
Παρόλα αυτά, η ζήτηση παρέμεινε ισχυρή και η διοίκηση ενέδωσε τελικά στην κριτική των εργαζομένων της. Οι οποίοι μπορούν πλέον να απολαμβάνουν και πάλι ένα φρέσκο χοιρινό Currywurst κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος.
Το Currywurst είναι μια γνήσια γερμανική σπεσιαλιτέ, γεννημένη στο Βερολίνο. Η Volkswagen ξεκίνησε να το παράγει η ίδια το 1973.
Φτιαγμένο από επιλεγμένα κομμάτια κρέατος και μίγμα μπαχαρικών σε μυστική δόση από μια ομάδα 30 ατόμων σε ένα ειδικό εργαστήριο, μέσα στο εργοστάσιο του Wolfsburg, το Currywurst αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κουλτούρας της βιομηχανίας στη Volkswagen. Ακόμη και η κέτσαπ που το συνοδεύει και παρασκευαζόταν από εξωτερικό προμηθευτή και πλέον από Γερμανό, πατάει πάνω σε μυστική συνταγή της Volkswagen.
Ο Γερμανός κατασκευαστής, που εξέτρεφε ζώα μέχρι το 1946, προμηθεύεται πλέον το χοιρινό από άλλους εκτροφείς από την περιοχή του Wolfsburg.
Η φίρμα μάλιστα έφτασε να πουλάει στις καλές εποχές πάνω από επτά εκατομμύρια λουκάνικα . Σε καντίνες της επιχείρησης, αλλά και εκτός. Παρά την επιστροφή του χοιρινού λουκάνικου, οι επιλογές για χορτοφάγους/βίγκαν εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες στο προσωπικό.