Dieselgate: Η Volkswagen αρνείται ότι οι επιδιορθώσεις προκαλούν προβλήματα

Dieselgate: Η Volkswagen αρνείται ότι οι επιδιορθώσεις προκαλούν προβλήματα

Ενώ υπάρχουν αναφορές για «θέματα» στα αυτοκίνητα που επιδιορθώνονται, η εταιρεία υποστηρίζει ότι αντιστοιχούν σε λιγότερο από το 1%.

Η Volkswagen αρνείται ότι οι επιδιορθώσεις των αυτοκινήτων με τους κινητήρες ΕΑ189 προκαλούν σε πολλές περιπτώσεις ανωμαλίες στην κατανάλωση και την απόδοση.

Μάλιστα συνεχίζει να υποστηρίζει ότι η ορθότητα της επιδιόρθωσης, που κυρίως σχετίζεται με μια αναβάθμιση λογισμικού, έχει αξιολογηθεί και επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητους αναγνωρισμένους αρμόδιους οργανισμούς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Dieselgate: Παράπονα από Ευρωπαίους κατόχους VW για τα επιδιορθωμένα αυτοκίνητα, λέει ο Guardian

Οι αναφορές με τα παράπονα, προέρχονται από ένα φόρουμ κατόχων των εν λόγω αυτοκινήτων στην Αγγλία και αφορούν κυρίως στο 2λιτρο κινητήρα. Σχετίζονται με αυξημένο καπνό από την εξάτμιση κι εντονότερη αναγέννηση του φίλτρου κατακράτησης μικροσωματιδίων που τελικά οδηγεί σε δυσλειτουργία του.

Υπάρχουν επίσης και μαρτυρίες για αυξημένο θόρυβο από τον κινητήρα μετά την εφαρμογή της αναβάθμισης, η οποία να θυμίσουμε ότι είναι προαιρετική.

Η εταιρεία από την πλευρά της δήλωσε στους βρετανούς συνεργάτες μας από το Autocar ότι τα παραπάνω προβλήματα αφορούν σε λιγότερο από το 1% εκ των 600.000 που έχουν επιδιορθωθεί, δηλαδή λιγότερα από 6.000 αυτοκίνητα συνολικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Η Volkswagen επιμένει: Δε θα δοθούν αποζημιώσεις για το dieselgate στην Ευρώπη

«Οι πελάτες μας είναι ικανοποιημένοι σε ποσοστό πάνω από 99% από την εφαρμογή των βελτιώσεων, η οποία γίνεται χωρίς χρέωση. Και προφανώς, η πλήρης διόρθωση και των αυτοκινήτων με τα προβλήματα είναι προτεραιότητα για εμάς».

Επιπρόσθετα, η εταιρεία δηλώνει ότι έχει βάσιμους λόγους να θεωρεί πως τα αυτοκίνητα που έχουν παρουσιάσει τα παραπάνω προβλήματα ήταν πλημμελώς συντηρημένα και σε μερικές περιπτώσεις δεν είχαν καν το φίλτρο μικροσωματιδίων στη θέση του.

Από την άλλη πλευρά, οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων υποστηρίζουν ότι η καταγραφή του αριθμού των προβλημάτων δεν έχει γίνει σωστά από την εταιρεία καθώς και ότι υπήρξαν περιπτώσεις που απαιτήθηκε να πληρώσουν την αντικατάσταση της βαλβίδας ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR). Η εταιρεία ωστόσο αναφέρει ότι αυτές οι περιπτώσεις ήταν άσχετες με την επιδιόρθωση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Dieselgate: Ιδιοκτήτες VW στις ΗΠΑ τα επιστρέφουν «γυμνά»

Όπως και να έχει οι ιδιοκτήτες των εν λόγω αυτοκινήτων έχουν ζητήσει από τις Αρχές να ασκήσουν δίωξη στην εταιρεία, κάτι που ωστόσο δεν έχει γίνει ακόμα. Ίσως κι επειδή όπως δήλωσε ο Paul Willis, γενικός Διευθυντής της Volkswagen στην Αγγλία, υπάρχει ουσιαστικά ένα νομικό παραθυράκι.

Σύμφωνα λοιπόν με δήλωσή του, οι εκπομπές NOx στην Αγγλία πρακτικά μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν έχουν συγκεκριμένο όριο για την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες. Όριο υπάρχει μόνο στις τυποποιημένες μετρήσεις. Ωστόσο αυτό είναι κάτι που οι ιδιοκτήτες αμφισβητούν, οπότε τελικά μιλάμε για ένα θέμα που δε φαίνεται να λύνεται σύντομα.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube