Crash Of The Year: Range Rover Evoque εναντίον Landwind X7

Crash Of The Year: Range Rover Evoque εναντίον Landwind X7

Εκδίκηση! Ένα Range Rover Evoque έπεσε πάνω στον κινεζικό κλώνο του, το Landwind X7, σε ένα ήσσονος ζημιάς τρακάρισμα, στην Κίνα.

Το αστείο κομμάτι της υπόθεσης ήταν αφενός ότι με την πρώτη ματιά δεν ξεχωρίζεις ποιο είναι ποιο, κάτι που επιτείνεται από τη διαβολική σύμπτωση ότι και τα δύο αυτοκίνητα ήταν κόκκινα.

Το ατύχημα συνέβη στη μεγαλούπολη Chongqing, πινακίδες της οποίας φορούσε το Range Rover, ενώ το Landwind X7 είχε ταξινομηθεί στην Guangdong. Επρόκειτο για ένα τρακάρισμα ιδιαίτερα ελαφρύ, με εκδορές και μόνο για τα δύο αυτοκίνητα και φυσικά χωρίς κανείς από τους επιβαίνοντες να τραυματιστεί. Η Αστυνομία αποφάνθηκε ότι υπαίτιος για το τρακάρισμα ήταν ο οδηγός του Landwind, του οποίου και η ασφάλεια θα καλύψει το κόστος της αποκατάστασης του Range Rover Evoque.

Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν η ετυμηγορία από την Αστυνομία της Chongqing εξεδόθη εν ριπή οφθαλμού. Ωστόσο, στην άλλη, την επίσημη περίπτωση της JLR και της μήνυσης κατά της Landwind, η Δικαιοσύνη δεν έχει ακόμα αποφανθεί. Ένα δικαστήριο στο Πεκίνο αποφάσισε ότι οι πατέντες, τόσο της JLR όσο και της Landwind, δεν  ίσχυαν, κι έτσι η υπόθεση παραμένει εκκρεμής και στο «συρτάρι». Η JLR τότε είχε δηλώσει ότι θα μηνύσει εκ νέου τη Landwind, αλλά το αν θα κερδίσει την υπόθεση παραμένει αβέβαιο.



Και αυτό διότι σύμφωνα με το συλλογισμό Κινέζων νομικών, το Range Rover Evoque που κατασκευάζεται στην Κίνα ξεκινά από τις 448.000 yuan (€60.350), ενώ το ψευτο- Evoque από τα 129.000 yuan (€17.400). Οπότε μπορείς να αγοράσεις τρία Landwind X7 αντί ενός Evoque και να σου μείνουν και λεφτά στην πάντα για διακοπές ή για ένα body kit. Έτσι δεν αποτελεί έκπληξη που το X7 είναι το πιο καλοπουλημένο Landwind στην ιστορία της εταιρείας και υπεύθυνο για τη γιγαντιαία αύξηση 70% στις συνολικές πωλήσεις της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Range Rover Evoque TD4 MY 2016

Για να σας αποτυπώσουμε μια σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων να πούμε ότι το Landwind X7 έχει διαστάσεις 4,42 x 1,91 x 1,63 m, μεταξόνιο 2,66 m, ζυγίζει 1.775 kg, κινείται από ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο της Mitsubishi με 190 PS, συνδυασμένο με 8άρι αυτόματο σασμάν που στέλνει κίνηση εμπρός. Το «κινεζικό» Range Rover Evoque έχει διαστάσεις 4,37 x 1,90 x 1,64 μ, μεταξόνιο 2,67 m, κινείται με τον «παλιό» δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Ford με τα 240 άλογα. Συνδυασμένο με 9άρι αυτόματο σασμάν που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.



Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι η Landwind είναι μια κινεζική κατασκευάστρια εταιρεία, ιδιοκτησίας της Jiangling Motors και Changan Auto. Να θυμίσουμε επίσης ότι κατά σύμπτωση (ή μήπως όχι;) και οι δύο βρίσκονται σε κοινοπραξία με τη Ford, στις εταιρείες Jiangling-Ford και Changan-Ford αντίστοιχα. Το Μπλε Οβάλ ήταν ο ιδιοκτήτης της Land Rover μέχρι το 2008, οπότε και την πούλησε στην ινδική Tata Motors.

Πάντως, όσον αφορά το τρακάρισμα, αξίζει να σημειώσουμε ότι τουλάχιστον η Range Rover την κέρδισε αυτή τη νίκη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube