
Χρειάζεται ακόμα δύο πόρτες η Ferrari GTC4Lusso;
Αν κάποιος, λέμε τώρα, αποφάσιζε να μετατρέψει αυτό το μοναδικό shooting brake σε κάτι πιο πρακτικό, θα είχαμε το αποτέλεσμα της φωτογραφίας: Μια 4πορτη GTC4Lusso.


Το σχέδιο της 4θυρης Ferrari, μια αβρή δημιουργία της IndavDesign, λογικά βασίζεται στο μοναδικό 4θέσιο της γκάμας του Maranello.
Προκειμένου βέβαια να χωρέσουν οι δύο επιπλέον πόρτες, το μεταξόνιο επιμηκύνθηκε και η ουρά του αντικαταστάθηκε από μια πιο συμβατική.
Να θυμίσουμε ότι την GTC4Lusso που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης τον περασμένο μήνα, κινεί ο ίδιος V12 6,2 λίτρων της FF, αλλά με ιπποδύναμη αυξημένη από τους 660 στους 690 PS. H ισχύς αυτή αποδίδεται στις 8.000 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή των 71,2 kgm εμφανίζεται στις 5.750 rpm και το 80% της τιμής αυτής είναι διαθέσιμο από τις 1.750 μόλις rpm. Όπως και πριν, η ροπή μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Όσον αφορά στον ήχο του κινητήρα, η Ferrari λέει ότι είναι «πλούσιος και δυνατός στη γρήγορη οδήγηση, και διακριτικός αλλά αρμονικός μέσα στην πόλη».
Με την αύξηση της δύναμης, η GTC4Lusso φτάνει από στάση τα 100 km/h σε 3,4” – 0,3” πιο γρήγορα από την FF– ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει η ίδια, στα 335 km/h. Αν παραγγελθεί με τα έξτρα, ελαφρά εξαρτήματα, το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.790 kg στεγνό, δηλαδή το ίδιο με την FF. H Ferrari δεν έχει ακόμη ανακοινώσει αν η GTC4Lusso θα είναι πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον από την FF, που καταναλώνει 15,4 lt/100km και εκπέμπει 360 g CO2/km.
Όπως και η FF, έτσι και η GTC4Lusso είναι τετρακίνητη, αλλά έχει για πρώτη φορά και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Το νέο, βελτιωμένο σύστημα, με το όνομα 4RM-S, δουλεύει σε συνδυασμό με το πρόγραμμα Side Slip Angle Control (SSC), με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Η Ferrari λέει ότι, ως αποτέλεσμα, ο οδηγός «μπορεί εύκολα να διαχειρίζεται την εξαιρετική ροπή της GTC4Lusso, ακόμη και σε χιονισμένους, βρεγμένους ή γλιστερούς δρόμους».
[Πηγή IndavDesign μέσω carscoops]