
BMW: Ευρύτερη συνεργασία με Toyota και περιορισμός της γκάμας
Οι κυψέλες υδρογόνου και τα ανοιχτά μοντέλα είναι δύο τομείς στους οποίους BMW και Toyota ενώνουν τις δυνάμεις τους.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα διεθνών μέσων, η Toyota και η BMW εξετάζουν το ενδεχόμενο πιο στενής μεταξύ τους συνεργασίας, ιδιαίτερα στο κομμάτι που αφορά τις κυψέλες υδρογόνου και τα ανοιχτά μοντέλα. Παράλληλα, ο CEO της BMW, Oliver Zipse, δήλωσε πως εξετάζεται το ενδεχόμενο περιορισμού των διαθέσιμων coupé, convertible και roadster μοντέλων από τη γκάμα της βαυαρικής φίρμας στα πλαίσια μείωσης κόστους.
Η σημερινή γκάμα της BMW περιλαμβάνει coupé και convertible εκδόσεις των 2 Series, 4 Series και 8 Series. Από αυτές, μεγάλη πιθανότητα κατάργησης έχουν οι 8 Series Coupé και 8 Series Convertible αφήνοντας στην παραγωγή την πιο πρακτική 8 Series Gran Coupé.
Η 4 Series έχει ήδη αποκτήσει μια ολοκαίνουρια γενιά (Coupé και Convertible), ενώ το σύντομα θα παρουσιαστεί και η 4 Series Gran Coupé. Σύντομα αναμένεται να κάνει πρεμιέρα η ολοκαίνουρια 2 Series Coupé η οποία όμως φαίνεται πως δεν θα διατεθεί σε έκδοση Convertible. Ασφαλές θεωρείται και το μέλλον του διθέσιου roadster - BMW Z4 - όπως έχει διαβεβαιώσει ο CEO της BMW, Oliver Zipse.
Όσον αφορά την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου, Toyota και BMW συνεργάζονται από το 2013, ενώ το 2016 υπέγραψαν συμφωνία για κοινή εξέλιξη μοτέλων. Η Toyota προσφέρει ήδη ένα μοντέλο παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου - το Mirai - από το 2014, με τη δεύτερη γενιά του να κυκλοφορεί μέσα στο 2020. Η BMW αναμένεται να ακολουθήσει το 2022 με μοντέλα περιορισμένης παραγωγής και από το 2025 με ευρύτερη διάθεση της τεχνολογίας.
[Πηγή: CarExpert]