Audi RS: Ναι στα υβριδικά, όχι στους τετρακύλινδρους!
Μπορεί η Mercedes-AMG να έχει επεκτείνει τη χρήση του δίλιτρου M139 στα μοντέλα της, η Audi όμως θεωρεί πως τέσσερις κύλινδροι είναι λίγοι για την κορυφαία της σειρά RS.
Η είδηση αυτή, η οποία έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον, προέρχεται από τον Constantin Dressler, head of product marketing στην Audi Sport. Ο ίδιος, σε μία συνέντευξη τύπου στην Ισπανία, όταν ρωτήθηκε για το τι θα πρέπει να περιμένουμε από τα μελλοντικά μοντέλα RS της Audi απάντησε πως «φυσικά, θα προχωρήσουμε με τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων μας. Δεν θα πάμε όμως σε τετρακύλινδρους κινητήρες».
Η σπόντα εδώ είναι παραπάνω από σαφής και απευθύνεται στη Mercedes-AMG. Η εταιρία από τη Στουτγάρδη επενδύει και αυτή στην ηλεκτροκίνηση, πλην όμως δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξέλιξη των τετρακύλινδρων, δίλιτρων μοτέρ της. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η νέα C 63 AMG άφησε τους κλασικούς V8 για να στραφεί στον Μ139, που είναι κυρίως γνωστός από την A45 AMG. Το ίδιο σύνολο συναντάται και στην SL 43, κάτι που επίσης αποτελεί πρωτιά για το πληθωρικό roadster της φίρμας.
Επιστρέφοντας στα της Audi, το πρώτο μοντέλο της σειράς RS που θα αξιοποιεί τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης θα είναι το επερχόμενο RS Q5. Οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής κάνουν λόγο για το γνωστό V6 σύνολο των 2,9 λίτρων, το οποίο θα συνοδεύεται από έναν αντίστοιχα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Χρονικά, το λανσάρισμά του τοποθετείται κάπου στο δεύτερο εξάμηνο του 2024, οπότε έχουμε ακόμα καιρό για αυτό.
Πιο νωρίς θα δούμε την έκδοση 2023 των RS5 Coupe και Sportback, τα οποία όμως συνεχίζουν στη γνωστή, συμβατική προσέγγιση. Κάτω από το καπό τους θα φέρουν το ίδιο V6 μοτέρ των 2,9 λίτρων και μόνο, αποδίδοντας συνολικά 450 PS και 600 Nm.